Mitä tämä on? Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "femine"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"femine"

Vieras
Koko päivän ollut sellaista, että ylösnoustessa huimaa todella paljon. Pitää ottaa ihan seinistä tukea ja seistä vähän aikaa paikoillaan, kun ei näe eikä kuule mitään. Samaan aikaan myös jaloissa ja kasvoissa tuntuu pistelyä ja puutumista. (puutuminen kestää vain n. 10 sek.)
Päikkäreille menin ja sängyssä maatessa tuli näköhäiriöitä ja hieman epätodellinen olo, joka loppui vasta kun nousin ylös. (näin harmaata "savua") Päätä särkenyt välillä vähän.

Olen syönyt ja nukkunut normaalisti. Olen myös nuori ja perusterve, eikä minulla ole ikinä ollut migreeniä tms.

Tajunnantaso ei ole laskenut.

Olisiko syytä lähteä päivystykseen vai voisikohan johtua vain jumiutuineista niskoista?
Uskallankohan huomenna jäädä kolmestaan kotiin lasten kanssa koko päiväksi?

Kuulostaa vähän migreenityyppiseltä. Mulla alko migreeni kun olin 25v. Olin esikon kanssa kotona ja ensin tuli näköhäiriö ja sit hetken päästä puutu toinen puoli kasvoista ja sen puolen käsi (olin ihan paniikissa et nyt on joku aivohalvaus) ja sit oksensin ja sen jälkeen alko jäätävä pääkipu, lääkärissä kävin ja seuraavan kerran myös kun tuli vastaava kohtaus ja migreenihän se, jotenkin mulla liittyy synnytyksen jälkeiseen kun hormonit sekasin, kun toisenkin synnytyksen jälkeen siis siinä paikkeilla kun alko keho taas normisti toimimaan (menkat alko) niin näitä tuli, mut nyt taas ei oo onneks tullu ku synnytyksistä kauan aikaa.

Yhteistyössä