mitä tämä on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
oon siis ollut yli 10vuotta yksissä mieheni kanssa ja naimisissakin vuosia. yhteisiä lapsia on. kaikki on hyvin elämässä, parisuhde voi hyvin.

miksi ihmeessä näen aina välillä unta siitä, että ihastun johonkin toiseen? siis en näe mitään seurustelu-unia tai elämä toisen kanssa vaan nimenomaan sellasia ihastuksen alkujuttuja. voisiko olla niin, että elämä on nyt niin arkea ett unet tekee tepposia? vai onko niin että kaipaisin enemmän huomiota mieheltäni, vaikka sitä saankin mutta kujn kolme pientä vie aikaa tosi paljon?

rakastan miestäni, en ole koskaan pettänyt enkä sitä edes harkitse. joskus olen nähnyt sellasta unta että alkaa olla sänkypuuhaa mutta kun se hetki unessa on, onkin siinä oma mieheni.

mä oikeen jummarra mitä tää on...kaikki kujn on siis hyvin, parisuhde seksi ja perhe-elämä voi hyvin, voisko tää olla vaan arjen tuomaa haaveunta

Mätiedän tunteen , tosin en unissani oikeastaan ihastu tms. mutta kukaan ei varmaan nää niiiin paljon unia kun mä, täytyy oikein ravistella aamusin itseään ja sanoa melki ääneen että se olitaas vaan unta, ärsyttävää todella.

Yhteistyössä