mitä tämä voisi olla? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
eilen alkoi tuntumaan kumartuessa kamala paine päässä,ei takaraivossa vaan ihan ns. keskeltä päästä ja korvien takaa. noh,ajattelin,että ohi se menee koska ennekin ollut tätä. iltaan mennessä paineen tuntu sai seurakseen päänsäryn. yritin koko illan niistää kaiken ylimääräisen nenästä,mutta sitäkään ei tullut mitenkään huomattavasti. kävin lenkillä raittiissa ilmassa --> sekään ei auttanut. ilta menikin siinä paineessa ja säryssä. aamulla oli parempi olo,mutta heti kun nousin sängystä tämä taas alkoi.. kamala paine päässä ja päänsärkyä :( mitä tämä voisi olla? onko kokemuksia tai tietoa? kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja anve:
Äkillisesti alkanut kova päänsärky on aina syy lähteä lääkäriin, varsinkin jos ei ole migrenitaipumusta tai jos päänsärkyyn liittyy huimaus!

tämä päänsärky ei ole mitään erityisen "kovaa",tähän asti ainakin olen kestänyt ilman särkylääkettä,mutta kovasti häiritsee normaaleja toimia ja liikkumista :( ehkä varaan maanantaina jos tämä vielä silloin vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Vois olla et on niskat jumissa ja veri ei kierrä kunnolla päähän, tension neck -päänsärky ja siitä johtuva huimauksen tunne?

tätä voisin itsekin veikata, mulla on tätä ja on inhottavaa ja joskus pelottavaaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Vois olla et on niskat jumissa ja veri ei kierrä kunnolla päähän, tension neck -päänsärky ja siitä johtuva huimauksen tunne?

tätä voisin itsekin veikata, mulla on tätä ja on inhottavaa ja joskus pelottavaaksin.

ehkä se voisi tätä olla. mies antoi eilen hieronnan ja tuntui vähän auttavan. tää on kyllä pelottavaa,itselle tuli heti kaikkein pahin mieleen :D

Yhteistyössä