mitä tänään vielä suunnitelmissa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
me ollaan mökkeilty koko päivä ja nyt ollaan ihan nuupahtaneina kotona.
huomena alkaa viimenen työviikko ennen lomaa ja sen kunniaks on pannari uunissa (tää tuoksu :p ) ja kun poika menee nukkumaan niin mennään miehen kanssa saunaan kera oluiden :)

Mä sain vesikelloja kädet täyteen, mutta nyt on tytöillä kerrossänky pystyssä! Nuo muut huonekalut jäivät nyt kyllä odottamaan aikaa parempaa. Ajattelin katsoa tuon kotimaisen leffan ja mennä nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Mä sain vesikelloja kädet täyteen, mutta nyt on tytöillä kerrossänky pystyssä! Nuo muut huonekalut jäivät nyt kyllä odottamaan aikaa parempaa. Ajattelin katsoa tuon kotimaisen leffan ja mennä nukkumaan.

mikä kotimainen, tuleeks tänään?

Mä olen ollut tänään rippijuhlissa, yksin. :D Siis ilman miestä ja lapsia. Nyt esikoinen ja mies on saunassa ja mä keittelen kuopuksen kanssa iltapuuroa. Sit laitetaan lapset nukkumaan, mies lähtee töihin ja mulla alkaa oma aika, luultavasti tietokoneen/telkkarin edessä. =)

Mukulat kylpyyn, iltapalan anto heille ja nukkumaan laitto. Sen jälkeen itse suihkuun ja aloitan iltasyömisen ja todennäköisesti notkun täällä ja katson toisella silmällä jalkapalloa.

Mies keitti kahvit, joten kohta hörppäsen mukillisen. Esikoinen pitäisi hätistellä ulkoa kotiin ja antaa iltapalaa. Koiran ulkoilutus vielä ja telkkua katson ja surffailen netissä.

Esikoinen kotiutui äsken kahden viikon mökkilomalta, joten tää ilta menee tässä kuulumisia kysellessä ja näyttääpä tuo kuopuksenkin seura kiinnostavan. :) Eivät oo vielä kertaakaan tapellu. *koputtaa puuta* Iltapaa syödään, ei muuta ihmeempiä tiedossa. Josko nuo tosta kävis suht ajoissa kuitenkin nukkumaan. :)

Yhteistyössä