Mitä tarjota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja, kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja, kiitos!

Vieras
Meille tulee huomenna hiukan vieraita, joille siis ajattelin tajoilla
ceacsarsalaattia kanalla sekä sen kanssa lämmintä ciapattaa tuorejuustolevitteen kera. Tietysti myös viiniä.
Jälkkäriksi kahvin kanssa tein sacherkakkua.
Mutta pitäiskö olla vielä jotain pientä naposteltavaa siinä vaiheessa kun istutaan sitten vain iltaa syönnin jälkeen ja nautitaan hiukan viiniä?
Viinirypäleitä löytyis, samoin suklaakonvehteja.. Joita olin ajatellut laittaa esille.

Kuulostaako tämä miltään vai liian vähältä?

En mä tiedä, ei välttämättä kyllä enää tarvii mitään. Jotain pientä pureskeltavaa, esim. erilaisia pähkinöitä, ja niitä viinirypäleitä? Mut en mitään sipsi-juttuja lähti tuohon enää sotkee.

Siis ei tosiaan mitään sipsi tms, mutta mietin kans että pitäiskö jotain juustoja olla vaihtoehtona..? Toisaalta salaatissahan on jo parmesanjuustoa.. Ja en tiedä kuinkan kauan aikovat iltaa istua, ehkä nyt hetkinen kuitenkin.. Salaatti on aika täyttävää, samoin kyllä tuo kakkukin.. Hitsit kun vaikeeta!

Eihän se haittaa, jos on vähän juustoja esillä, vaikkei niitä kukaan söisikään. Nehän voi sitten syödä itse seuraavina päivinä, jos ei vieraille maistu. Ja kyllä yleensä ihmiset haluavat jotain napostella, vaikka juuri olisi syötykin.

Niin, vieraat tuleekin vasta klo 17 aikaan, joten menee aika pitkään ennen kuin ollaan edes syöty noin salaatit ja kakut.. Ja en tiedä sitte kuinka kauan istutaan vielä meillä.. Voi olla, että jatketaan meiltä vielä johonkin hetkeksi, joten.. meneekö ihan hukkaan jos laitan esim niitä juustoja? Toisaalta ne tulee syötyä kuitenkin sitten muutoin..

Kiitos kaikille kuitenkin! En ole hekeen mitään meillä järkännyt, ja nyt vieraat on "uusia", joten hiukan jänskätän illan sujumista.. Hyvin se menee, mutta haluan kaiken onnistuvan täydellisesti! (mikä ei tule koskaan onnistumaan yhdistelmä: viini ja mieheni! ) :D

Yhteistyössä