Mitä tarjottavaksi tupareihin? (nyyttärityyliset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä?

Vieras
Antakaas vinkkejä, vieraat kaipaa ohjeistusta.
Alunperin ei ollut tarkoitus varsinaisia nyyttäreitä pitää, mutta nyt näyttää siltä että lähes kaikki haluaa/ aikoo tuoda jotain.
Pitäisi olla sellaista syötävää, mitä voi napostella kylmänäkin/ puolilämpimänä. Itse ajattelin tehdä ainakin salaatit. Pitsaa ja lihapullia vois myös olla.

no perus sipsi/popcorni linjaa tietenkin.Lisäksi esim graavilohileivät on hyviä (semmoiset ihan pienet ruisleivän suikaleet,joiden väliin on laitettu kalaa - tai miksei jotain kinkkua vaihtelun vuoksi),kaikenmoiset pasteijat käy lämpimänä ja kylmänä,coctailpiirakat ja munavoi,joku suolainen piirakka.Makeaa sitten ihan karkkia,näin kesäaikaan mansikoita (joko sellaisenaan tai sitten suklaadipattuina),makeita popcorneja,juustokakkua...mitä vain mieleen tulee ja on helppo laittaa napostelukokoon niin mun mielestä käy.Ja toisaalta mä osaan laittaa minkä tahansa napostelukokoon..

Ja hei semmosia rieskarullia on helppo tehdä ja ne on juurikin napostelukokoisia ja täydellisiä mun mielestä tupareihin. =)

hyvä ellei jopa loistava tuulahdus raikkalta 80-luvulta on Siili eli se vesimeloni,johon on tökitty koktailtikkuja joissa lihapullan paloja,nakkia,viinirypäleitä,juustoa (fetaa tai vastaavaa),oliiveja,paprikaa..mitä vain. =)

Yhteistyössä