mitä tarkoittaa cystocele gr 1-2 yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok.. lisäksi mulla lantionpohjalihakset aivan onnettomat...onko muita kohtalotovereita? miten esim raskaudet sujuneet tän jälkeen?

Joo mulla tosiaan on leivä peräsuolen laskeuma, tuli viime raskaudessa. Vauva nyt 4kk.
Jumppaohjeita olen vain saanut, lantionpohjalihakset ihan surkeessa kunnossa mullakin... :(

ok.. lisäksi mulla lantionpohjalihakset aivan onnettomat...onko muita kohtalotovereita? miten esim raskaudet sujuneet tän jälkeen?

Raskaudet sujuu yleensä hyvin, ainoastaan paha kohdunlaskeuma voi olla ongelmallinen. Korjausleikkaukset tehdään halutessasi sit, kun lapsiluku on täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla kans.. :

Joo mulla tosiaan on leivä peräsuolen laskeuma, tuli viime raskaudessa. Vauva nyt 4kk.
Jumppaohjeita olen vain saanut, lantionpohjalihakset ihan surkeessa kunnossa mullakin... :(

Mitä sulle on suositeltu? jumppaa varmaan, mutta miten voi jumpata, jos ei tunne lihaksia???

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:

Raskaudet sujuu yleensä hyvin, ainoastaan paha kohdunlaskeuma voi olla ongelmallinen. Korjausleikkaukset tehdään halutessasi sit, kun lapsiluku on täynnä.

Millaisia oireita sitten paha kohdunlaskeuma voi aiheuttaa raskaudessa`?

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:

Millaisia oireita sitten paha kohdunlaskeuma voi aiheuttaa raskaudessa`?

No, jos on niin paha, että se kohdunsuu laskeutuu ihan siihen emättimen suulle, niin hankalahan se toki on muutenkin ja varsinkin raskaana.Sitä kohtua kun voi siis joutua käsin työntämään sisälle, ja ei se oikein raskaana onnnistu. Mut kyllä sä tietäisit jos sun laskeuma olis niin paha.

Yhteistyössä