mitä tarkoittaa jos mies sanoo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surupusero

Vieras
Ollaan erottu miehen kanssa muutama kk sitten.
syynä erimielisyydet jonka johdosta toinen nainen.
erottiin siis ja sitten kun olisin halunnut vielä yrittää oli mies löytänyt jo uuden.
Mies lopetti suhteensa naiseen ja yritimme lämmittää suhdettamme uudestaan,joka meni mönkään siinävaiheessa kun paljastui ettei tämä "toinen nainen" ollutkaan poistunut kuvioista.
no taas mies vannoi että nyt on tosi kyseessä ja yritetään mutta yhtäkkiä mies sanooi ettei tiedä mitä haluaa,ja että ei halua olla minun kanssani eikä tämän toisenkaan kanssa!
pitää minua "varalla" tai ei osaa päästää irti.semmoinen tunne minulle tulee,vai voiko tässä olla kyseessä ihan vaan miehen ottama aikalisä? vai meinaako tää juuri sitä että yrittää hienovarasesti poistaa minua elämästään?

Voi jessus mikä mies... Mä en yrittäis ees tossa vaiheessa jatkaa... Sais mies jäädä ihan itekseen miettimään että miten jatkaa elämäänsä.. ja mä jatkaisin omaa elämääni...

onko miehelläsi ollut muita naisia ennen sinua?tai oletteko kuinka nuorena alkaneet olemaan yhdessä?jos on vain kokeilunhalua.tai et tyyliin liian nuorena sitoutunut ja haluaa nyt katsoa "ympärilleen".

Ihmeellinen veivaaja sun miehes! Kannattaisiko tuollainen jättää ihan suosiolla?

Vielä lisäyksenä, että itse pistäisin mahdollisimman pikaisesti ulkoruokintaan elämästäni miehen, jolle olisin jonkinlainen "varaeukko" ja hätävara parempaa odotellessa.

olemme seurustelleet vajaa 2vuotta,ja ikää on molemmilla lähemmäs 30v.
eli ei kuitenkaan mikään pitkä suhde takana.
mietinkin tuossa että jos asennoituisi jatkamaan ja suunnittelemaan omaa elämää,ja järjestää pään sisällä asiat niin ettei ota päähän niin rankasti jos ei yhdessä jatketa.
toisaalta siinä saattaa käydä niin etten enää halua jatkaa miehen kanssa,mutta sehän on hänen häpeänsä silloin.
omalla tavallaan pelottaa erota lopullisesti,olen yrittänyt miehen kanssa jutella mutta mitään en saa irti.kaikkeen vastaa "en tiedä,en ole miettinyt niin pitkälle" jne.

ja valehdellutkin on tuosta toisesta naisesta,siis että ei ole häntä tavannut mutta yhteiset tuttavamme ovat nähneet useastikkin heidät yhdessä.
Inhottaa se että miksi roikottaa minua mukana jos ei kerran yhteistä tulevaisuutta halua

Miten sä voit antaa alentaa itses tuollaiseen??? :o Ukko panee koko ajan toista ja sitten kun tulee erimielisyyksiä tämän toisen naisen kanssa niin ottaa sinun pillun käyttöön siksi aikaa että saa välit kuntoon tämän toisen kanssa. POTKASE PERSEELLE SITÄ UKKOA,SAAT KYLLÄ PAREMMANKIN!!!! |O

tiedättekö kun itsekseen miettii asioita niin valehtelee hyvin helposti itselleen kaiken kääntyvän parhaaksi jne. vaikka takaraivossa joku muistuttaa ettei se mene niin.
Noita teidän vastauksia lukiessani huomasin miten sokea olen!
mitenhän pitkään olisin tätäkin katsonut jos ette olisi palauttanut maanpinnalle,pitäisi osata irrottautua ja katsella tätä asetelmaa ulkopuolisen silmin.
Olen kokoajan toivonut että kyllä se mies sieltä tulee takasin että kunhan pelleilee,mutta eihän KUKAAN joka rakastaa toista tee hänelle näin.
Nyt kun tarkemmin muistelee niin muutama kaveri on sanonut minulle samaa kun te =/
pitäisikö olla vain vastaamatta puheluihin ja vieteihin vai sanoa että nyt loppu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedättekö kun itsekseen miettii asioita niin valehtelee hyvin helposti itselleen kaiken kääntyvän parhaaksi jne. vaikka takaraivossa joku muistuttaa ettei se mene niin.
Noita teidän vastauksia lukiessani huomasin miten sokea olen!
mitenhän pitkään olisin tätäkin katsonut jos ette olisi palauttanut maanpinnalle,pitäisi osata irrottautua ja katsella tätä asetelmaa ulkopuolisen silmin.
Olen kokoajan toivonut että kyllä se mies sieltä tulee takasin että kunhan pelleilee,mutta eihän KUKAAN joka rakastaa toista tee hänelle näin.
Nyt kun tarkemmin muistelee niin muutama kaveri on sanonut minulle samaa kun te =/
pitäisikö olla vain vastaamatta puheluihin ja vieteihin vai sanoa että nyt loppu?

Sanot että nyt se on loppu ja sä et sitä elämääs halua takaisin...