Mitä tarkoittaa, jos mies tykkää facessa jokaisesta mun kuvasta? (Miehet vastatkaa!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Ajattelin, et tänään oli taas ihan pee*stä koko päivä, mut sit kirjauduin illalla faceen ja huomasin, et siel yks mies joka oli hyväksynyt mun kaveripyynnön, niin se oli tykännyt mun jokaisesta kuvasta :D Olin ihan et wooot, et vit**uileeko se mulle vai onko kyseessä aito ihastuminen? Oon jälkimmäisen kannalle kallistumassa, koska a) se oli aika vaisun kuulonen puhelimessa, kun eilen ekan kerran puhelimessa puhuttiin ,mut tänään tullut koko ajan tekstaria :D sitten b) oli kirjoitellut mulle "ihanaiselle säärikuningatarelle" ihania asiotia myös treffipalstalle, missä siis ollaan tutustuttu...nyt kaikki peukut pystyyn, että tämä trubaduuri pyytäisi mut mahd. nop. treffeille eikä tässä tartteis enää sinkkuna kitua ;D

tai sit se on joku epätoivonen :D laita sille suhdekutsu,jos ootte sit vaikka suhteessa ihan just ;) jotkut mun miespuoliset fb-kaverit tykkää joistain mun kuvista,mutta tuskin ne muhun on ihastunu kuitenkaan :whistle:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä