Mitä tarkoittaa kun mies haluaa avaimen takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöystävä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöystävä?

Vieras
Ollaan oltu miesystävän kanssa yhdessä vajaa vuosi. Kihloistakin on puhuttu ja rakastuneita olemme molemmat. Mies oli matkalla ja antoi avaimensa minulle siksi aikaa, kävin kukat kastelemassa ja kissaa hoitamassa. Mies oli kertonut reissun jälkeen kaverilleen antaneensa avaimensa tyttökaverilleen. Se tuntui kivalta, ajattelin että hänen ajatuksensa olisi, että voisin siis pitää avaimen ja suhde olisi siis mennyt sen verran eteenpäin. Ajattelin kuitenkin, että koska alunperin olin saanut avaimen vain reissun ajaksi, olisi kohteliasta kysyä haluaako avaimensa takaisin. No, hän muitta mutkitta sanoi, että voithan antaa. No annoin tietysti avaimen, mutta mieleen jäi kyllä kytemään ajatus, siitä että ehkäpä mies onkin nyt perääntynyt ajatuksissaan suhteessa. Jotenkin outoa tässä rakastumisvaiheessa, että toinen haluaakin avaimensa takaisin, kun on sen jo kerran antanut käyttöön. Vai olenko yliherkkä? Olin ajatellut antaa omankin avaimeni miehelle, mutta jääköön se nyt sitten.

Et ole yliherkkä, olet vain nainen joka ei kykene rationaaliseen ajatteluun. Kysymys "haluatko avaimesi takaisin" tarkoitti miehelle, että haluat antaa sen takaisin.

Tosiaan. Jos miehelle tuli ihan puun takaa sun kysymys, niin ei osannut muuta vastata. Jos et olisi kysynyt, niin ei varmaan olisi pyytänyt. Ajattelee nyt susta varmaan yhtä epävarmasti kuin sie hänestä.

Siis olin varmaan aika varma, että hän sanoo että tietysti pidät avaimen. Hänellä on vara-avain sukulaisella, joka asuu kauempana kuin minä. Ja kun kihloistakin puhuttu, niin olisi kai aika luontevaa että sillä vaimoehdokkaalla on asunnon avain myös. No ehkä mä ylitulkitsen.

Mun nykyinen mies, silloinen poikaystävä sanoi vastaavassa tilanteessa että eiku pidä vaan se avain.

Voithan sä kysyä mitä mies silllä tarkoitti. Ootteko koskaan toistenne luona niin ettei toinen oo kotona?

Voi elämän perkele, että naisten elämä on vaikeata. Kaikki asiat, sanomiset ja eleet pitää ensin itse ylianalysoida puhki ja päin helvettiä ja tulla sitten samanlaisten pöljien kansoittamalle anonyymille nettipalstalle pyytämään lisää ylianalysointia. Missään nimessä ei voi itse ottaa asiaa puheeksi asianosaisen kanssa ja kysyä selvällä ilman tulkinnanvaraa olevalla suomen kielellä.

Ei, nainen haluaa itse tehdä elämästään mahdollisimman vaikeaa. Ei ole helppoa teilläkään mutta ainakin osittain saatte syyttää siitä ihan vain itseänne.

Käsittämätöntä.

Sanoisin että, jos jäät noin sanattomaksi, nii älkää nyt vielä ainakaan menkö kihloihin. Ette tunne toisianne ollenkaan. Ettekä, sinä ainakaan, et osaa keskustella ja selvittää pieniäkään asioita.

Minäpä ylianalysoin tilanteen myös omalta osaltani koska tuskin tuota enempää voi enää päin helvettiä mennä.

Miehellä on lemmikkinä kissa. KISSA. MIEHELLÄ. :o Se tarkoittaa hyvin suurella todennäköisyydellä sitä, että mies on homo- tai biseksuaali ja tuntee vähintäänkin vetoa omaan sukupuoleensa. Mies on ollut matkoilla = melko varmaa salaseksiä joko poikaystävän, satunnaisen tuttavuuden tai miesprostituoidun kanssa. Haisiko miehen henki siemennesteelle matkalta palattuaan?

Mies ei myöskään halua oikeasti sitoutua vaan vain puhuu kihloihin menosta. Kaikki viittaa kaapissa olevaan tai vielä seksuaalisuudestaan epävarmaan homoseksuaaliin. Ap:lle suosittelen sukupuolitautitestiä ja uuden kumppanin etsimistä. Voimia.

Yhteistyössä