Mitä tarkoittaa pjaskahätä unessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisbe

Vieras
Jos joku tietää unientulkinnasta jotain niin tahtoisin todella tietää.. Olen toistuvasti viime aikoina nähnyt unta jossa mulla on ihna järkyttävä pjaskahätä!
En ymmärrä mitä toi voisi tarkoittaa.
Uni on ollut eri joka kerta, ainoa yhdistävä tekijä on toi iso hätä.

En kaipaa nyt mitään viisasteluja ja läpänheittoa, haluan vaan tietää jos joku tietää mitä toi tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lisbe:
Jos joku tietää unientulkinnasta jotain niin tahtoisin todella tietää.. Olen toistuvasti viime aikoina nähnyt unta jossa mulla on ihna järkyttävä pjaskahätä!
En ymmärrä mitä toi voisi tarkoittaa.
Uni on ollut eri joka kerta, ainoa yhdistävä tekijä on toi iso hätä.

En kaipaa nyt mitään viisasteluja ja läpänheittoa, haluan vaan tietää jos joku tietää mitä toi tarkoittaa.

Minäkin haluan tietää!!!
Kerran puhuttiin unista ukkelin kanssa ja silloin kerroin että mulla "yleisin"uni on sellainen missä mulla on kauhee p*skahätä..ja se että on pakko istua vaan pöntöllä,vaikka pitäs jonnekkin mennä mutten pääse kun p*skaa tulee ja tulee..maha löysällä myöskin usein...

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulle taas on kerrottu et jos näkee jaskaa unessa tietää se rahanmenoa :whistle:

Hah, niinpä tietty! Se olisikin tyypillistä, sillä ollaan just teettämässä talon kuntokartoitusta ja kyllähän sitä jännittää et mitä löytyy..

Pieni hämähäkki kiipeili tuulisella säällä parvekkeenkaiteella muina hämähäkkeinä, kun iso tuulenpuuska kiskaisi sen reunan yli. Hämähäkki alkoi pudota kohti maata, se kutoi seittiä kiihtyvällä vauhdilla, maa lähestyi ja hämähäkki pinnisteli lisää seittiä, kunnes alkoi kuulua hirveää huutoa: "Jarmo saatana, herää! Sää paskot sänkyyn taas!!!11!"

Yhteistyössä