Mitä tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Kun mies sanoo, että me ei "varsinaisesti seurustella"? Takana kolme kuukautta treffailua, joka päiväisiä keskusteluita yms. En ymmärrä, missä vaiheessa se sitten muuttuu ns. seurusteluksi? Mä oon kuulemma hätäinen, kun haluan tietää missä mennään... Ei tykkää jutella koko seurusteluasiasta. Eikö sitten edes halua sitoutua tai jotain? Plääh.

Vaikuttaisi siltä ettei halua sitoutua kun kerran asiasta keskustelukaan ei onnistu ja sanoo just tuollain "ei varsinaisesti" seurustella. Haluaa siis pitää vaihtoehdot aivoimena, jos jotakin parempaa ilmaantuisi.

Mustakin tuntuu just siltä, että olen vain varalla sen aikaa että saa jonkun toisen, paremman. :( Jos haluaisi olla mun kanssa oikeasti, kai voisi jo sanoa että seurustellaan nyt sitten!

en kyllä ymmärrä ollenkaan.. meillä on siis pitkä välimatka (300km). ja vklp:sin ollaan nähty. kertoo jatkuvasti kuinka tykkää, tunnun hyvältä jne. mutta sitten on tämmöstä kummallista vääntöä ja riitelyä kun aletaan puhumaan vakavista. ensin hermostui, kun yritin jutella asiasta puhelimessa, ei halunnut. no, livenäkään tullut mitään perkele! sanonko sille että haistakoot paskat ja olkoot keskenään :(

No en minä ainakaan haaskaisi aikaani ihmiseen joka asuu 300 km päässä eikä edes seurustelisi mun kanssa. Kavereita nähdään yleensä vähän harvemmin eikä ainakaan naida.

taidan olla vaan hyvä panokaveri, jota koittaa pitää lämpimänä kauniilla puheillaan.. :( tässä yksi vklp. ei kuulemma ollut varaa tulla tänne mun luokse, kävi kuitenkin ostamassa itselleen uuden auton samana vklp:na (lainaa otti mukamas siihen..) ja sitten oli myös sopinut menevänsä yhden naisen luona käymään samana viikonloppuna. oonko ihan sokea tyhmä idiootti?? siis en mä mikään epätoivoinen ole, saan kyllä varmasti miehiä lähempääkin, miks en vaan vois unohtaa tätä... :(

No kyllä mä sanoisin miehelle, että mä en varsinaisesti harrasta seksiä ennen kuin mä varsinaisesti seurustelen. En mä muutenkaan ymmärrä tuota treffailukulttuuria, mun mielestä siinä vaiheessa kun sänkyyn hypätään, pitää jos sopia, että ei tässä muiden kanssa enää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No kyllä mä sanoisin miehelle, että mä en varsinaisesti harrasta seksiä ennen kuin mä varsinaisesti seurustelen. En mä muutenkaan ymmärrä tuota treffailukulttuuria, mun mielestä siinä vaiheessa kun sänkyyn hypätään, pitää jos sopia, että ei tässä muiden kanssa enää olla.

en mäkää ymmärrä. enkä ymmärrä miksi ihminen ei voi normaalisti jutella, hermoilematta asioista. olen kuulemma ymmärtänyt väärin. miten voi ymmärtää väärin, kun toinen lähtee huoneesta pois, ei vastaa, sanoo ettei nyt puhuta näistä, tai äkäisesti vastaa että ai sä haluat VAAN seurustella... hohhoijaa. kyllä mä oletan, että kun sänkyyn mennään ja varsinkin kun toisen takia pitää nähdä hirveästi vaivaa (mm. ajomatka) niin kyllä siinä vaiheessa ollaan jo vakavissaan! mutta ihmiset on näköjään erilaisia.. en tiedä pitäisikö vielä yrittää vai lopettaa nyt sitten kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en mäkää ymmärrä. enkä ymmärrä miksi ihminen ei voi normaalisti jutella, hermoilematta asioista. olen kuulemma ymmärtänyt väärin. miten voi ymmärtää väärin, kun toinen lähtee huoneesta pois, ei vastaa, sanoo ettei nyt puhuta näistä, tai äkäisesti vastaa että ai sä haluat VAAN seurustella... hohhoijaa. kyllä mä oletan, että kun sänkyyn mennään ja varsinkin kun toisen takia pitää nähdä hirveästi vaivaa (mm. ajomatka) niin kyllä siinä vaiheessa ollaan jo vakavissaan! mutta ihmiset on näköjään erilaisia.. en tiedä pitäisikö vielä yrittää vai lopettaa nyt sitten kaikki.

Sanot vaan, että joko tässä seurustellaan tai sitten ei. Että sä haluat suhteen etkä mitään panokaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sanot vaan, että joko tässä seurustellaan tai sitten ei. Että sä haluat suhteen etkä mitään panokaveria.

aivan. niin taidan sanoa.. tässä kun on lapsiakin mukana molemmilla. mies on aika nuori ja ehkä vielä vähän lapsellinen.. no joo EHKÄ, siis on. mutta tykkään kuitenkin kaikesta huolimatta. kummasti pidän ja vihaan sen pippurisesta luonteesta :) aika tulinen "suhde" siis tämä...

Ei meillä ainakaan ole koskaan virallisesti sovittu seurustelevamme..
Jos toista tapailee, useammin kun sen yhden yhden viikon.. niin seurustelua se on. Olisit kysynyt, jos ei seurustella niin mitä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Karma:
Ei meillä ainakaan ole koskaan virallisesti sovittu seurustelevamme..
Jos toista tapailee, useammin kun sen yhden yhden viikon.. niin seurustelua se on. Olisit kysynyt, jos ei seurustella niin mitä sitten?

kysyin kysyin. sanoo, että eiköhän tästä jotain vielä kehity. nyt tutustutaan toisiin ja ollaan yhdessä. niin sanoi.

Uusimmat

Yhteistyössä