Mitä tässä nyt pitäisi tehdä, muuttaakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Eli historia on tämä:

Reilu vuosi sitten muutettiin kainuusta oulunseudulle exän työn perässä muka, todellisuudessa joutui kuitenkin käymään lähes koko ajan muualla töissä ja pojan kanssa oltiin keskenään viikot kotona tuntemattomalla seudulla.
Ero tuli nyt kesällä, exä meni takaisin kainuuseen ja me jäätiin pojan kanssa tänne.

Nyt exä jankkaa jatkuvasti että meidän pitäisi muuttaa myös kainuuseen jonnekin lähemmäksi häntä että voisi viettää enemmän aikaa pojan kanssa.

Pojan parasta koetan ajatella joka asiassa mutta muutto takaisin ei houkuttele ja tänne ollaan nyt oleuduttu, jokunen kaverikin löytynyt ja hommat pyörii hyvin.
Kainuu on kuollutta seutua ja tuskin koskaan sieltä löytäisin sopivaa koulua/työtä kunhan niiden aika tulee.
Luotan siihen että aikanaan täältä päin löydän itselleni sen oman jutun.

Tuokin exän väite että viettäisi enemmän aikaa pojan kanssa, on minusta ihan turhaa höpinää.
Exän tärkeysjärjestys kun on työ, huvi ja vasta sitten poika. Poika on isälleen tärkeä ja rakas mutta kuitenkaan ei ensimmäinen tärkeysjärjestyksessä.

Olenko nyt sitten pojan parasta ajattelematon jos emme muuta kainuuseen lähemmäksi isiä?

No et tietenkään ole itsekäs. Mitä järkeä sun olis sinne muuttaa työttömäksi? Teet ihan niinkuin itse haluat. Lapselle parhainta on tyytyväinen ja onnellinen huoltaja.

Miksei eksäs muuta takaisin, hänhän se on pois lähtenytkin. Ja kyllä kai eksäs pystyy ITSE huolehtimaan siitä, että pitää kontaktia yllä omaan lapseensa. Sinähän jo huolehdit omasta osuudestasi, se tästä vielä puuttuisi, että isäsuhdekin olisi sinun vastuullasi.

No mä ainakin menisin/jäisin sinne missä on hyvä olla niin äitin kun lapsenkin. Ikävöikö lapsi hirveesti isää? Ja jos siel Kainuussa ei oo muuta kun isä niin... Vaikeetahan tota varmaan on pähkäillä kun itse tilanteessa, mutta mä varmaan tekisin noin ku tohon ylös kirjotin.

Exä viihtyy kainuussa kun on metsää ja rauhallista, oli tulla hulluksi täällä.

Tuopa juuri että minun pitäisi vielä kaiken tämän jälkeen tehdä niinkuin hän haluaa ja muuttaa minne herralle sopisi parhaiten.
:o
Eipä siellä juurikaan ole muuta kuin pojalle isi ja minun äiti, yhtään kaveria ei ole ja tosiaan tulevaisuuden näkymät on hyvin heikot.

Poika ei juurikaan isiä ikävöi. On vielä pieni ja ikänsä tottunut tähän että isiä näkee hyvin harvakseltaan.
Joskus tuumailee vaan: "isi töissä autolla." :/

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Exä viihtyy kainuussa kun on metsää ja rauhallista, oli tulla hulluksi täällä.

Tuopa juuri että minun pitäisi vielä kaiken tämän jälkeen tehdä niinkuin hän haluaa ja muuttaa minne herralle sopisi parhaiten.
:o
Eipä siellä juurikaan ole muuta kuin pojalle isi ja minun äiti, yhtään kaveria ei ole ja tosiaan tulevaisuuden näkymät on hyvin heikot.

Poika ei juurikaan isiä ikävöi. On vielä pieni ja ikänsä tottunut tähän että isiä näkee hyvin harvakseltaan.
Joskus tuumailee vaan: "isi töissä autolla." :/

Jos kerta poika ei osaa yhtään ikävöidä isää niin sitten tuon päätöksen ei luulisi oleva niin vaikea. TEET NIIN KU ITESTÄ HYVÄLTÄ TUNTUU!!!!!! JA NAUTIT POJAN KANSSA ELÄMÄSTÄ!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jää:
MUn mielipide on et jos ex oikeasti haluaa tavata lastaan ei välimatka ole este, vain hidaste...

On tavannutkin joka toinen viikonloppu.
Hakee pojan täältä pe. ja tuo takaisin su. Eli tuona aikana tulee ajua reilu 800km
Onhan se tietenkin melkoista ajaa noin paljon viikonlopun aikana ja talvikin tulossa..

Exä vaan pitää minua itsekkäänä ja pojan parasta ajattelemattomana jos emme muuta kainuuseen.
Hänen mielestään on aivan sama missä asuu kun en kerran töissä käy, voisin siis hyvin muuttaa sinne.
En voi!

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja jää:
MUn mielipide on et jos ex oikeasti haluaa tavata lastaan ei välimatka ole este, vain hidaste...

On tavannutkin joka toinen viikonloppu.
Hakee pojan täältä pe. ja tuo takaisin su. Eli tuona aikana tulee ajua reilu 800km
Onhan se tietenkin melkoista ajaa noin paljon viikonlopun aikana ja talvikin tulossa..

Exä vaan pitää minua itsekkäänä ja pojan parasta ajattelemattomana jos emme muuta kainuuseen.
Hänen mielestään on aivan sama missä asuu kun en kerran töissä käy, voisin siis hyvin muuttaa sinne.
En voi!

Loistavaa päättelyä eksältäsi. Eikö tule tosiaan mieleen, KUKA muutti POIS lapsen luota? Ja kuka EDELLEEN asuu pois lapsen luota? Että kukahan tässä nyt on itsekäs ja kuka ei?

Yhteistyössä