Mitä tässä pitäisi tehdä?Kiusaamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos pesky taas vastauksestasi =)
Nyt nukun asian päälle ja huomenna sitten ryhdyn toimimaan.
Jospa sitten nuori saa kaipaamaansa apua,yhteyttä mihin/miten purkaa pahaa oloa ja perheemme siskoineen päivineen saamme elää rauhassa.
Siskolleni olisi myös tärkeää jäädä rauhaan,jotta voi keskittyä syksyllä alkavaan uuteen kouluun ja harrastamiseen.
Siskoni myös huomaisi,että elämä on ihanaa ja hän on hyvä juuri sellaisenaan =)

Siskolle on myös tärkeää saada tukea ja apua :) Ehkä pelkkä tilanteen purkaminen auttaa. Minulla oli nuoruudessani hiukan samantapainen juttu, ja siihen otettiin ihan viranomaiset mukaan, heti ja samantien, sen verran solvaavaa ja epänormaalia oli kaverini käyttäytyminen. Sosiaaliviranomaiset ottivat tilanteen käsittelyyn ja puuttuivat rankalla kädellä. Hyvä niin. Jälkeenpäin sain uudestaan kontaktin tähän ystävääni, joka minua aika rankasti silloin kiusasi, ja hän sanoi todella saaneensa apua ongelmiinsa ja voineensa silloin hyvin huonosti.

Siskolle on myös tärkeää saada tukea ja apua :) Ehkä pelkkä tilanteen purkaminen auttaa. Minulla oli nuoruudessani hiukan samantapainen juttu, ja siihen otettiin ihan viranomaiset mukaan, heti ja samantien, sen verran solvaavaa ja epänormaalia oli kaverini käyttäytyminen. Sosiaaliviranomaiset ottivat tilanteen käsittelyyn ja puuttuivat rankalla kädellä. Hyvä niin. Jälkeenpäin sain uudestaan kontaktin tähän ystävääni, joka minua aika rankasti silloin kiusasi, ja hän sanoi todella saaneensa apua ongelmiinsa ja voineensa silloin hyvin huonosti.

Hienoa,että ystäväsi sai apua ja toipui.

joo tota kun olin 7-10 jos vähänkin sanoin äitilleni että meen ulos koulun jälkeen hän huutaa pää punasena että koulun jälkeen ei mennä minnekkään!!!! joo kyl ymmärrän et läksyt yn muut pitää tehä ensin mut silti. jaa välil sain jostain syystä reppil nahka vyöllä peppuun yn muihi paikkoihin oon sortunu alkoholiin ja tupakkaan mut oon lopettanu sen koska oon tiänny et se ei auto muo. ja äiti haukkuu läskiks ja hän ei oo ollu yhtä ruma kun mä vaikka oon kaunis jos suoraan sanon okei ei itteensä saa kehuu mut joo... yn muuta äiti haukkuu muo ja se rasittaa muo todella paljon :/ ja tulee huono miäli siitä kun äiti haukkuu muo en tiiä mitä pitäis tehä, isä asuu toisessa talossa et äiti on yksinhuoltaja ei ne edes oo ollu naimisissa :/

mut joskus tuntuu silt et äiti ei oo halunu muo tähän maailmaan ;(!

Yhteistyössä