Mitä tässä tekee? Ongelmana mustis ukko:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aah

Vieras
Mies on töissä eikä hällä oo lomia, minä taasen oon lapsen kans kotona ja oon vapaa liikkumaan. Haluaisin käydä perhettä tapaamassa, tehdä vkl reissun lapsen kanssa mutta enpä taida päästä. Mies ei tykkää jos lähden yksin reissuun, herranen aika, enkö saa perhettä mennä katsomaan sitten ilmanki miestä? Ei, alkaa syyttelyt, sinä teet sielä sitä ja tätä, jotain kamlaa tapahtuu....
Mies saattaa myös uhata erolla jos lähtisin, sanoo ettei takasin oo tulemista.

En ymmärrä, että miten aikuista ihmistä vois noin rajoittaa. Mie kyllä menisin, ja jos ukko rupeis hankalaksi, niin lähtisin kokonaan menee... En voi sietää mustasukkaisuutta, en ollenkaan...

Jep, samaa mieltä Skepsiksen kanssa. Jos oikeasti haluat lähteä, ilmoitat asiasta etkä kysele lupaa. Sille ( lupien kyseleminen, selittelyt, suunnittelut jne.) tielle kun lähtee vähänkään mustiksen miehen kanssa, niin se on menoa sitten.

joo, alko ukko nyt että "menet baariin siellä salaa" ikinä en oo edes baareissa käynyt, kun en ole päässy mutta ei ole halujakaan. Naurattaa koko ajatuskin, miten mies voi edes ajatella että lähtisin baariin salaa kun puhe on että menen perhetää tapaamaan, halusin viettää heidän kanssaan aikaa, ajattelin että se piristäis kun aina oon kotona vaan...

sanoin että aion mennä, piste. mies tulee töistä niin on varmaan raivon partaalla kun menin tälläistä edes ehdottamaan, hyi minua...
no joo, ei kyl paljon naurata.

[QUOTE="mii";23064066]Nautitko tuosta alistamisesta niin paljon, että jäät tuollaiseen suhteeseen ap?[/QUOTE]

se ongelma on monasti kontrolloivasta epäterveestä suhteesta lähtemisessä että se kontrolloiva osapuoli on ehtinyt jo tuhota toisen itsetunnon ja vähentää muut sosiaaliset kontaktit minimiin painostamalla, uhkailemalla ja kiristämällä, jolloin on kaikin puolin henkisesti riippuvainen siitä ihmisestä joka henkisesti sinua pahoinpitelee. Ja varsinkin jos on työtyön / kotiäiti, että on vielä rahallisestikkin riippuvainen siitä kontrolloivasta osapuolesta.

se ongelma on monasti kontrolloivasta epäterveestä suhteesta lähtemisessä että se kontrolloiva osapuoli on ehtinyt jo tuhota toisen itsetunnon ja vähentää muut sosiaaliset kontaktit minimiin painostamalla, uhkailemalla ja kiristämällä, jolloin on kaikin puolin henkisesti riippuvainen siitä ihmisestä joka henkisesti sinua pahoinpitelee. Ja varsinkin jos on työtyön / kotiäiti, että on vielä rahallisestikkin riippuvainen siitä kontrolloivasta osapuolesta.

osuit naulan kantaan, kuules. tämä on niin totta!

Ap:n mies kuulostaa mun ex:ältä! Se uhkasi tappaa itsensä jos lähden käymään siskoni luona. Väitti että petän sillä reissulla!!! No, pistin junasta viestin, että ota nyt se puukko jo käsiisi, koska reissua en peru. Lopulta siltä paljastui pahat mielenterveydelliset ongelmat. Väkivaltaakin oli. Onneksi pääsin eroon.

Yhteistyössä