Mitä tässä voisi olla takana? Miehen käytöksestä taas:O

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
:o :o :o En vaan tajua :o :o

On siis nainen ja mies, molemmat tahoillaan varattuja, jonkin asteista säätöä ollut jonkin aikaa, ei mitään vakavampaa kuitenkaan. Lähti lähinnä harmittomasta pilasta koko homma. Nyt mies ilmoittaa olevansa toooossiii ihastunut naiseen. Nainen ei anna samalla mitalla vastakaikua. Menee viikko niin mies ilmoittaa kihlaavansa naisystävänsä. Mutta samalla kertoo tälle toiselle naiselle kuinka ihastunut on blaa blaa blaa

Mitä helvettiä??

Siis mitä miesten mielessä liikkuu??? :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Aika harvinaisen ääliö mies, sanoisin..

No on on, oikein kylmää kun ajatteleekin. Vielä viime viikolla kysy että onko se nyt varma jottei meillä ole tulevaisuutta, juu on.

ja siis mitään meidän välillä ei ole tapahtunut, hän vaan saanut päähänsä jotta mä olen hänen elämänsä nainen :headwall: Sanoinkin että juu sä et mua tunne :x

Mun mielestä hyvin tyypillistä miehen käytöstä. Kuinka moni muu varattu mies tekee tuollaista? Pillua kun on saatava siitä ruuanlaittajasta/kodinsiivoojasta/lastenhoitajasta huolimatta...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

No on on, oikein kylmää kun ajatteleekin. Vielä viime viikolla kysy että onko se nyt varma jottei meillä ole tulevaisuutta, juu on.

ja siis mitään meidän välillä ei ole tapahtunut, hän vaan saanut päähänsä jotta mä olen hänen elämänsä nainen :headwall: Sanoinkin että juu sä et mua tunne :x

Raukka yrittää tehdä mustasukkaiseksi, siinä tuskin onnistumatta! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä hyvin tyypillistä miehen käytöstä. Kuinka moni muu varattu mies tekee tuollaista? Pillua kun on saatava siitä ruuanlaittajasta/kodinsiivoojasta/lastenhoitajasta huolimatta...

No kun tietää ettei sitä saa. Ainakaan niin että oltaisiin kahden :saint:

Raukka yrittää tehdä mustasukkaiseksi, siinä tuskin onnistumatta! :laugh:

Mä en tiiä mitä se meinaa. Sanoinkin että eihän tää mulle oikeastaan kuulu mutta.. Aina munkin pakko päästä sanomaan se viimonen sana :ashamed:

Mä en tiiä mitä se meinaa. Sanoinkin että eihän tää mulle oikeastaan kuulu mutta.. Aina munkin pakko päästä sanomaan se viimonen sana :ashamed:

No tietysti. :p :D
Mut tarviiko sun enää olla missään tekemisissä sen kanssa? Eikö tommosesta mene jo makukin... :whistle:

No tietysti. :p :D
Mut tarviiko sun enää olla missään tekemisissä sen kanssa? Eikö tommosesta mene jo makukin... :whistle:

No pakosti nään joka päivä :D

No pakosti nään joka päivä :D

No helvetti, niinpä tietysti.. :xmas:
Nooh, kyllä se "hohto" siitä jutusta menee, eiköhän äijä susta joskus yli pääse. :saint:

Hitto kun rankkaa olla niin ihana. Ensin kaikki sen huomionosotukset oli kivoja ja kyllähän mäkin siinä alussa mokasin kun ehdotin sille jotain tosi rivoa ihan vakavissani. En mä nyt uskonut että se alkaa..ihastumaan oikeesti. :ashamed: :ashamed:

Hitto kun rankkaa olla niin ihana. Ensin kaikki sen huomionosotukset oli kivoja ja kyllähän mäkin siinä alussa mokasin kun ehdotin sille jotain tosi rivoa ihan vakavissani. En mä nyt uskonut että se alkaa..ihastumaan oikeesti. :ashamed: :ashamed:

Älä muuta sano! :o ( :D )
Okei, sillä on tietty paha mieli kun noin oot lupaillut... :whistle: Että sittenkin, hyi sua! :kieh: :D :D

Älä muuta sano! :o ( :D )
Okei, sillä on tietty paha mieli kun noin oot lupaillut... :whistle: Että sittenkin, hyi sua! :kieh: :D :D

No en mä nyt mitään SELLASTA luvannut :laugh: Vaan kysyin suoraan tulisko se meille joskus kylään :whistle: Kun mun mies kotona myös, ja lapset hoidossa :saint: :saint: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Olen tehnyt selväksi että mua se ei yksinään saa.

Hassu mies kun moisesta noin innostuu :snotty:

No en mä nyt mitään SELLASTA luvannut :laugh: Vaan kysyin suoraan tulisko se meille joskus kylään :whistle: Kun mun mies kotona myös, ja lapset hoidossa :saint: :saint: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mä jotenkin luulen että se haluaisi kuvitella sen tilanteen ilman sun miestä... :whistle:
Ja mitä enemmän on sitä kuvitellut niin sitä suuremmaksi on se kasvanut...himo siis! ;)
On se perkele kun ei ne osaa mitään muuta ajatella.. :xmas:

Mä jotenkin luulen että se haluaisi kuvitella sen tilanteen ilman sun miestä... :whistle:
Ja mitä enemmän on sitä kuvitellut niin sitä suuremmaksi on se kasvanut...himo siis! ;)
On se perkele kun ei ne osaa mitään muuta ajatella.. :xmas:

Sen verran elävästi se muutaman asian kuvaillu että voin hyvinkin kuvitella mitä sen mielessä liikkuu.

Toivottavasti ei kuitenkaan ole minkään sekopää, niitäkin saanut katsella ihan omiksi tarpeiksi :x

Yhteistyössä