mitä tästä tulee mieleen?:miehen vale

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
meni eilen tupakalle, soittaa sieltä että mulla ei ollutkaan yhtään tupakkaa jäljellä, käyn hakemassa huoltoasemalta.

minä siihen että :o kysyin siltä että miksi sä valehtelet, kun aamulla sulla oli täysi aski ja sen lisäksi melkein täysi aski! mies on hiljaa. minä siihen että ketä sä oot menossa tapaamaan kun pitää valheella koettaa liueta paikalta. ei kuulemma ketään. mitään selitystä en ole saanut miksi valehteli! :'(

(niin ja varmasti oli aamulla ne kaksi askia kun näin ne=pistin miehelle :heart: viestin avattuun askiin)

ei se sitten lähtenyt kun tosiaan soitti mulle tupakalla käydessä,että ne on loppu ja lähtee hakee niitä, mä tietysti nostin metelin kun jäi valeesta kiinni! joten tuli lopulta vaan sisään.

mies ei juo.

se menee vaan kaljalle, muutei uskaltanu sanoa sulle ja yritti keksii ton röökijutun. ja sit se oli nolo kun jäi valheesta kiinni. ja nyt se ei uskalla tulla kotiin ennen kuuden kupin kumaraa, kun pelkää sun haukkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
ei se sitten lähtenyt kun tosiaan soitti mulle tupakalla käydessä,että ne on loppu ja lähtee hakee niitä, mä tietysti nostin metelin kun jäi valeesta kiinni! joten tuli lopulta vaan sisään.

mies ei juo.

no mut jos se sit luuli et ne röökit on loppu... onneks sillä on noin tarkkasilmänen vaimo ettei tullut turhaa reissua!

joo voi haluta, silloin voi sanoa että menee käymään paikassa x. mutta jotakin hämärää siinä täytyy olla kun piti valehdella. vai onko valehtelu normaalia ja hyväksyttävää,eikä epäilytä ketään muuta kuin mua?

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

mies ei juo.

no mut jos se sit luuli et ne röökit on loppu... onneks sillä on noin tarkkasilmänen vaimo ettei tullut turhaa reissua!

joo ei nähnyt askia avatessa etttä kah,se on melkein täynnä :headwall:

joo voi haluta, silloin voi sanoa että menee käymään paikassa x. mutta jotakin hämärää siinä täytyy olla kun piti valehdella. vai onko valehtelu normaalia ja hyväksyttävää,eikä epäilytä ketään muuta kuin mua?

No sit pistät kovan kovaa vastaan ja vaadit selityksiä. Jollei selityksiä tule, potkit pihalle. Ei siinä muu auta. Tosin oot nyt antanut liki vrk miettimisaikaa selityksille...

:hug: Minusta tuntuis kans pahalta jos miehen tarvis valehdella mulle, että vois mennä käymään jossain. Tuntisin itteni ihan oikeestikin Puupään Justiinaks jos mulle ei uskaltais kertoa jonnekin päästäkseen. Ei nyt aleta maalaamaan mitään piruja seinille mistään toisista naisista tai muusta, kun voi olla et olis vaan kaverin kanssa käynyt lähipubissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No löytyikö ne röökit?????? Sanoitko, että missä ne 2 askia on nyt?

no sen takin taskussa ne röökit on niinku on ollut siitä asti kun herra on ne sinne laittanut, että taatusti tiesi että niitä on.

joo..............outoa!!!!!!!!!!!!!!! Olikohan sillä salatreffit jossain? Yks etsivä sanoi lehtihaastattelussa, että jos naiset epäilee miehensä pettävän, he ovat miltei aina oikeassa. Naisen vaistot ne kaiken huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo..............outoa!!!!!!!!!!!!!!! Olikohan sillä salatreffit jossain? Yks etsivä sanoi lehtihaastattelussa, että jos naiset epäilee miehensä pettävän, he ovat miltei aina oikeassa. Naisen vaistot ne kaiken huomaa.

Tää on varmasti aivan totta! :attn:

Minun ukko jäi kerran kiinni samanlailla. Meni tupakalle ulos ja soitti että tupakit loppu, käy ostamassa lissää. Oli jo menny joku aika sitte ko hoksasin että jaa jaa, aamullahan ostettiin kaupasta useampi aski, en ehtiny kumminkaan soittaa sille ko tuli jo takas, kera ruusujen. :heart: Mulla oli nimipäivä :D

ei oo mitään merkkipäiviä! mut pahasti heräsi epäilys, jos ois ollut päivänvalon kestävää asiaa muualle, niin oishan se voinut vaan sanoa. mutta kun valehteli niin jotainhan siinä pitää olla takana. ja mulle kääntyy heti epäilykset naiseen.kysyinkin siltä että onko se se joka kulkee miehen kyydissä,vaikka mies tietää että mä en tykkää siitä että on kaksin toisen naisen kanssa, säännöllisesti. sanoi vaan että ei oo ketään. miksi sitten ei osannut kertoa syytä valehteluun jos ketään ei ole. en käsitä.

No jos se vaan halus lähtä vaikka pelaan pajatsoa Essolle, ja ties että saat hepulit jos lähtee.

Tai sit se ei ollu vielä huomannu niitä sun laittamia askeja, jos kerran jouduit pistään lisää niin nehän OLI lopussa, eikä mies tienny että oot laittanu lisää. Ehkä ei kokeillu taskujaan, muisti vaan että ai niin on lopussa.

ei oo mitään merkkipäiviä! mut pahasti heräsi epäilys, jos ois ollut päivänvalon kestävää asiaa muualle, niin oishan se voinut vaan sanoa. mutta kun valehteli niin jotainhan siinä pitää olla takana. ja mulle kääntyy heti epäilykset naiseen.kysyinkin siltä että onko se se joka kulkee miehen kyydissä,vaikka mies tietää että mä en tykkää siitä että on kaksin toisen naisen kanssa, säännöllisesti. sanoi vaan että ei oo ketään. miksi sitten ei osannut kertoa syytä valehteluun jos ketään ei ole. en käsitä.

No jos sä olet tuollainen natsi kaikissa asioissa, niin mä kyllä käsitän, että aluaa välillä karata olemaan itsekseenkin.

Tai sit löys sen sun viestin ja luuli ett "hoito" oli laittanu viestiä...Aatteli sit hätäpäissään mennä sanoo naikkoselleen, ett tuollasta ei sit tehä, ku omasta takaa löytyy hyvinki tarkka vaimo...

Oikeesti, ite en epäilis ett olis jotain hämärää. Tai toisaalta, mun mies lähti just kauppaan, ni mistä sitä tietää vaikka meniski "kiertotietä";)

Yhteistyössä