Mitä tätä naista oikeasti vaiva? Vähän alentava teksti.... Anu Sagim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

Venakko Milanna

Vieras
"Suomalaiset ovat hiiriä": Anu Saagimin kootut möläytykset! | Viihde | Iltalehti.fi

vaikka sama mieltä olen joissakin asioissa, esmerkiks, ruoan suhteen. Jos on ylipaino, niin aina parempi laihtua, mulla ei ole yhtään mitään vastaan jos on lihava, mutta ihan terveyden takia saa töitä tehdä, on myös paljon mukavampi olla laiha/normaali painoinen. Ihminen ei tarvitse paljo ruokaa tai liika rasva...mutta se ei koske vain suomalaisia, Virossakin näitä löytyy

myös olen sama mieltä, jos nainen on pukeutunut kauniisti niin täällä yleensä siitä hakutaan huoraksi. Mutta se on se kateus ja katkerus....

Mutta kun luen hänen kaikki tekstit, niin en ymmärrä, miks hän noin alentavasti pitää kirjoittaa ja myös tukea miehiä että ne käy huorilla:O?

Sagimin työ on aiheuttaa otsikoita, joilla voi markkinoida itseään ja saada töitä/julkisuutta/rahaa. Ei sen kummempaa. Työ on vieläpä lapsellisen helppo, koska suomalainen ei kestä sitä, että ulkomaalainen arvostelee.

[QUOTE="vieras";26465350]suomalainen ei kestä sitä, että ulkomaalainen arvostelee.[/QUOTE]

Kenestä nyt puhut? Mulle on ihan sama, mitä ulkomaalaiset sanoo suomalaisista. Enkä usko olevani ainoa.

Niin ja tämä avaus ei ollut huomionhakuinen provo. Miksi edes kirjoitin mitään johtuu siitä, että on tylsää. Lupaan olla kirjoittamatta mitään tulevaisuudessa yhteenkään Venakko Milanan huomionhakuiseen provoon.

Tällä päivämäärällä, lupaan ja allekirjoitan.

[QUOTE="vieras";26465463]Ja SINÄ kysyt tuommosta?! Itse olet omituinen.. toki Sagimkin on.[/QUOTE]

No tuolla naisella parasta ennen päiväys meni aikoja sitten, mielestäni koskaan ollut edes mikään kummoinen mitä tulee kauneuteen, menee ehkä Tuksun ohi siinä ja siinä. Samaa sarjaa Tuksun kanssa. Eli ei ole ikinä ollut mitään varaa puhua, eikä ole nytkään. Pelkkä vitsi.

Ai niin nyt mä hairahduin taas kommentoimaan provoon, ehkäpä jopa provosoiduin. Läppäsen itseäni litsarilla päähän, lupaan että en enää koskaan tällä päivämäärällä kommentoi mitään Venakko Milanan provoihin.

Tämä lupaus pitää, tosi on.

"Suomalaiset ovat hiiriä": Anu Saagimin kootut möläytykset! | Viihde | Iltalehti.fi

vaikka sama mieltä olen joissakin asioissa, esmerkiks, ruoan suhteen. Jos on ylipaino, niin aina parempi laihtua, mulla ei ole yhtään mitään vastaan jos on lihava, mutta ihan terveyden takia saa töitä tehdä, on myös paljon mukavampi olla laiha/normaali painoinen. Ihminen ei tarvitse paljo ruokaa tai liika rasva...mutta se ei koske vain suomalaisia, Virossakin näitä löytyy

myös olen sama mieltä, jos nainen on pukeutunut kauniisti niin täällä yleensä siitä hakutaan huoraksi. Mutta se on se kateus ja katkerus....

Mutta kun luen hänen kaikki tekstit, niin en ymmärrä, miks hän noin alentavasti pitää kirjoittaa ja myös tukea miehiä että ne käy huorilla:O?

Kateus ja katkeruus loppuvat jos lopetet palstan käytön.

[QUOTE="vieras";26465466]Kauneus ja julkisuus noussut päähän.[/QUOTE]

Toivottavasti aloittaja joku päivä ymmärtää kuinka huonon kuvan itsestään antaa.

Kullakin olkoot omat mielipiteensä. Itseäni ei voisi vähmepää kiinnostaa mille joku muu näyttää tai miten itseensä panostaa. Se olkoon jokaisen suomalaisen oikeus. Hienoa ainakin on se, että suomessa naisen ei tarvitse näyttää hyvältä saadakseen itselleen elättäjän vaan täällä jokainen nainen pystyy elättämään itse itsensä ja sitävastoin hänellä on myös vapaus näyttää ihan sille mille haluaa.

Kullakin olkoot omat mielipiteensä. Itseäni ei voisi vähmepää kiinnostaa mille joku muu näyttää tai miten itseensä panostaa. Se olkoon jokaisen suomalaisen oikeus. Hienoa ainakin on se, että suomessa naisen ei tarvitse näyttää hyvältä saadakseen itselleen elättäjän vaan täällä jokainen nainen pystyy elättämään itse itsensä ja sitävastoin hänellä on myös vapaus näyttää ihan sille mille haluaa.
Elättämän siis sossun kautta?:) Jos ihan jokaista tarkoitat?

Ja jos joku haluaa syödä enemmän, kuin kuluttaa, niin mitä siitä? Mulle aivan sama, kunhan on itseensä tyytyväinen ja onnellinen.
Toiseksi, mua lähinnä huvittaa se valitus, että suomalaiset naiset ei käytä korkokenkiä. Täällä on 9 kuukautta vuodesta loskaa paskaa kuraa lunta ym. Joten pitäisin sitä silkkana hulluutena liukastella jäisillä kaduilla korkokengissä ja palella minihameessa. Hulluuttahan se olis. Tai vetää hirveetä pakkelia aamulla naamaan ja seistä sen jälkeen bussipysäkillä odottamassa tunti bussia räntäsateessa ne hienot meikit pitkin poskia:)

Ja jos joku haluaa syödä enemmän, kuin kuluttaa, niin mitä siitä? Mulle aivan sama, kunhan on itseensä tyytyväinen ja onnellinen.
Toiseksi, mua lähinnä huvittaa se valitus, että suomalaiset naiset ei käytä korkokenkiä. Täällä on 9 kuukautta vuodesta loskaa paskaa kuraa lunta ym. Joten pitäisin sitä silkkana hulluutena liukastella jäisillä kaduilla korkokengissä ja palella minihameessa. Hulluuttahan se olis. Tai vetää hirveetä pakkelia aamulla naamaan ja seistä sen jälkeen bussipysäkillä odottamassa tunti bussia räntäsateessa ne hienot meikit pitkin poskia:)

Ei minullekin ole väliä ja jotkut jopa haluavat olla pulleita:). Mutta onko jotain järkee tässä touhussa? Ei ole järkeä harrasta ylisyöntiä, ymmärrän jos nainen raskaana, mutta miks muuten? Se ei terveydelle ole hyvää ja miehiäkin kiinnosta enemmän naisellinen nainen, myös ne naiset sekä miehet jotka ei harrasta ylisyöntiä, he ovat paljon pirteämpi tapauksia

No on sekin parempi, kuin olla jonkun kanssa vain siksi, että saa toimeentulonsa. Lähinnä kuitenkin tarkoitin sitä, että jokaisella täällä on mahdollisuus opiskella ja hankkia työpaikka niiin halutessaan. Suomessa opiskelustakin maksetaan, jotta jokaisella olisi siihen tasavertainen mahdollisuus.

Perustelee miks se on parempi? Mä mielummin elään suhdessa missä on rakkautta ja missä mies on Mies, joka pystyy elättämään perheettä ja tehdä naisesta onnellista, niin kuin rakkaudella ja rahallisesti, sekä aina parempi kun perhee on turvattu ja mies on se joka mieti perheettä. Luuletko ettei Virossa ole mahdollisuuksia opiskella? Mä ainakin opiskelin siellä ilmaiseksi. Myös siellä naiset käyvät enemmän töissä, koska se enemmän kiinnosta heitä. Mutta kun nainen siellä perustaa perheen, niin tottakai miehelle kuulu olla elättäjä, miehelle kuulu olla mies

Perustelee miks se on parempi? Mä mielummin elään suhdessa missä on rakkautta ja missä mies on Mies, joka pystyy elättämään perheettä ja tehdä naisesta onnellista, niin kuin rakkaudella ja rahallisesti, sekä aina parempi kun perhee on turvattu ja mies on se joka mieti perheettä. Luuletko ettei Virossa ole mahdollisuuksia opiskella? Mä ainakin opiskelin siellä ilmaiseksi. Myös siellä naiset käyvät enemmän töissä, koska se enemmän kiinnosta heitä. Mutta kun nainen siellä perustaa perheen, niin tottakai miehelle kuulu olla elättäjä, miehelle kuulu olla mies

Onko sun liitossa rakkautta vai pelkän elättäjänkö itsellesi otit?olisitko ottanut miehesi jos hän olisi ollut köyhä?

[QUOTE="äiti";26465546]Onko sun liitossa rakkautta vai pelkän elättäjänkö itsellesi otit?olisitko ottanut miehesi jos hän olisi ollut köyhä?[/QUOTE]

Mä haluan että miehessä olisi kaikki, ulkonäkö, rahallisesti pystyy elättämään minua ja perhettä, rakasta lapsia, joka rakasta mua, joka on mun kanssa sama mieltä, kenen kanssa kemia toimii, niin kuin meillä se toimii täydellisesti ja monta muuta asioita mua kiinnosta. Ja ne kaikki asiat mun miehellä löytyy, mikä mule sopii, hänen valinta vaan oli sopiiko mä hänelle, mutta ensimmäinen mä on kenen se rakastui ja ensimmäistä kerta meni naimisiin.... Miks mun pitää pahimmista pääistä valitsea miehiä, pitääkö miehen olla köyhä ja väkivaltainen että jokainen usko että kysee on rakkaudesta? Minulle kumpikaan ei käy ainakaan, kun mä haluan miestä kenen kanssa on turvallinen olo

Mitä sinä siellä opiskelit? Etkö sinä tullut Suomeen jo alaikäisenä, peruskoulukin käyty täällä loppuun (kai?)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä