Mitä tätä naista oikeasti vaiva? Vähän alentava teksti.... Anu Sagim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä haluan että miehessä olisi kaikki, ulkonäkö, rahallisesti pystyy elättämään minua ja perhettä, rakasta lapsia, joka rakasta mua, joka on mun kanssa sama mieltä, kenen kanssa kemia toimii, niin kuin meillä se toimii täydellisesti ja monta muuta asioita mua kiinnosta. Ja ne kaikki asiat mun miehellä löytyy, mikä mule sopii, hänen valinta vaan oli sopiiko mä hänelle, mutta ensimmäinen mä on kenen se rakastui ja ensimmäistä kerta meni naimisiin.... Miks mun pitää pahimmista pääistä valitsea miehiä, pitääkö miehen olla köyhä ja väkivaltainen että jokainen usko että kysee on rakkaudesta? Minulle kumpikaan ei käy ainakaan, kun mä haluan miestä kenen kanssa on turvallinen olo

En millään usko että jos miehesi firmassa menee joskus huonosti niin ettet jätä häntä?
Ei miehen tarvitse olla köyhä ja väkivaltainen itselläni on rakas ja ihan keskituloinen mies.

[QUOTE="vieras";26465560]Mitä sinä siellä opiskelit? Etkö sinä tullut Suomeen jo alaikäisenä, peruskoulukin käyty täällä loppuun (kai?)[/QUOTE]

juu ja 8 luokka kävin läpi. Minulla on satoja kavereita siellä, jotka opiskelee aivan ilmaiseksi. Jos tietysti haluat joku huippu koulu ja nopea koulu voit sinne mennä, mutta maksaa pitää, niin kuin täälläkin näitä löytyy

[QUOTE="äiti";26465565]En millään usko että jos miehesi firmassa menee joskus huonosti niin ettet jätä häntä?
Ei miehen tarvitse olla köyhä ja väkivaltainen itselläni on rakas ja ihan keskituloinen mies.[/QUOTE]
Meijän ei tarvi tästä murehtia:) ja toiseks miks mun pitää jäättä, mä tiedän että mun mies on yritteliäs, mistä mä tykkään, mä inhoan sohvaperunoita

[QUOTE="vieras";26465566]On sinulla taas tietolähteet. Mutta joo, antaa olla.[/QUOTE]

no susittelen tutustua artikeleihin kuinka paljon nykyään on työttömiä Suomessa. Virossa ei ole vaara olla ilman töitä

[QUOTE="äiti";26465574]Eli jos miehesi aloittaisi tyhjästä ja joutuisi perustamaan uuden yrityksen olisit hänen
kanssaan?[/QUOTE]

Meillä rahallisesti se ei ole ongelma:). Mutta miehelle työ on harrastus, se rakasta tehdä työt vaikka olis miljärdejä, se kuitenkin menisi töihin. Hän rakasta tehdä mitä hän tekee, hän tykkää ja on tytyväinen joka kerta kun saa hyvia asiakas suhteita, siksi hänet pidetänkin aika luotettavana ja laatu hyvänä siellä ja monet isotkin firmat tekee yhteistyötä. Siitä mä just rakastan ihmisissä ja vielä enemmän miehissä, niin sanotusti vaikka hänen jalka menisi poikki se kuitenkin menee tekemään mitä lupasi

"Suomalaiset ovat hiiriä": Anu Saagimin kootut möläytykset! | Viihde | Iltalehti.fi

vaikka sama mieltä olen joissakin asioissa, esmerkiks, ruoan suhteen. Jos on ylipaino, niin aina parempi laihtua, mulla ei ole yhtään mitään vastaan jos on lihava, mutta ihan terveyden takia saa töitä tehdä, on myös paljon mukavampi olla laiha/normaali painoinen. Ihminen ei tarvitse paljo ruokaa tai liika rasva...mutta se ei koske vain suomalaisia, Virossakin näitä löytyy

myös olen sama mieltä, jos nainen on pukeutunut kauniisti niin täällä yleensä siitä hakutaan huoraksi. Mutta se on se kateus ja katkerus....

Mutta kun luen hänen kaikki tekstit, niin en ymmärrä, miks hän noin alentavasti pitää kirjoittaa ja myös tukea miehiä että ne käy huorilla:O?

etkös säkin oo ylipainoinen???

Meillä rahallisesti se ei ole ongelma:). Mutta miehelle työ on harrastus, se rakasta tehdä työt vaikka olis miljärdejä, se kuitenkin menisi töihin. Hän rakasta tehdä mitä hän tekee, hän tykkää ja on tytyväinen joka kerta kun saa hyvia asiakas suhteita, siksi hänet pidetänkin aika luotettavana ja laatu hyvänä siellä ja monet isotkin firmat tekee yhteistyötä. Siitä mä just rakastan ihmisissä ja vielä enemmän miehissä, niin sanotusti vaikka hänen jalka menisi poikki se kuitenkin menee tekemään mitä lupasi

Mutta olisitko miehesi kanssa jos rahat menisi?

tuskin sä oot päivääkään tehnyt töitä

tseasiassa mä aloitin kun olin 16v

mä pominnut mansikkat ja hernet...

kun olin 18 menin siivojaksi, kun olin yhden toimiston siivoja pomo pyysi mua toimistoon töihin

19veenä, olin tarjoilija vaikka oli opiskelu keskeen mutta pääsin koska oli kaveri suhteita ja oli hygieniapassi...

sitten tulin raskaaksi

kun olin synnytänyt 2 lasta ettei pää sekoa kun oli vaikea aika niin menin jakamaan lehtiä, mutta lopetin työt ale kuukaudessa...

kerran menin bailamaan ja mulle tarjosivat työt stripparina, kokeilin sen samana päivänä kännissä ja tykkäsin, ehkä ensimmäinen kuukaus oli raskas, siks kun silloin myös pää ei ollut kunnossa tapahtumien jälkeen...

mutta sen jälkeen rakastuin työhön tein sen 1 vuotta ja päätin avaata verkokaupan ja avaasin ja tein sen itse sunnitelin siis kaiken.... Sitten sen jälkeen avaasin liikekin Turussa ja strippasin silti, kun rakastin työtä....

Sitten tapasin miestä, kenen kans menimme naimisiin, työ yrittäjänä oli pakko lopeta, kun ei ollut ajokorttia ja oli pitänyt ajaa joka päivää töihin, mitä tekee 3000-3500e pe kk takiin... ei ollut järkevä vaihtoehto....

Kävi niin että olin raskaana, nyt synnytin ihanan pojan... ja nyt jo rekisteröin taas firman itsell ja 1,5kk päästä se on jo ystyyssä:)

Perustelee miks se on parempi? Mä mielummin elään suhdessa missä on rakkautta ja missä mies on Mies, joka pystyy elättämään perheettä ja tehdä naisesta onnellista, niin kuin rakkaudella ja rahallisesti, sekä aina parempi kun perhee on turvattu ja mies on se joka mieti perheettä. Luuletko ettei Virossa ole mahdollisuuksia opiskella? Mä ainakin opiskelin siellä ilmaiseksi. Myös siellä naiset käyvät enemmän töissä, koska se enemmän kiinnosta heitä. Mutta kun nainen siellä perustaa perheen, niin tottakai miehelle kuulu olla elättäjä, miehelle kuulu olla mies

Mieti uudelleen sitten kun miehesi nakkaa sinut kakaroinesi pellolle ja sulla ei ole enää elättäjää, ei koulutusta, eikä työpaikkaa ja vaikea sellaista saadakaan kun et ole oikeita töitä koskaan tehnyt... Ai niin, eihän se ole ongelma, saat elarit ja sitten menet strippibaariin iskemään seuraavan rikkaan höynäytettävän...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä