Mitä täytettä laitat tacoihin?

itse tykkään jauhelihasta (jossa taco-mausteps mukana) runsaasti sipulia, tomskuja, ananasta, salaattia, juustoraastetta, ranskankermaa ja toki salsa-kastiketta.

mies tykkää katkaravuista jotka paistinpannulla lämmitetään ja laitetaan sekaan makeaa chilikastiketta...
 
Tomaattinen jauhelihakastike on kaiken perusta ja sen lisänä maun mukaan eri kupeissa paprikaa, oliiveja, salaattijuustoa, kurkkua, tomaattia, ananasta, suolakurkkua... mitä sattuu olemaan.

Hyvä salaatinkastike ja joku tulinen aikuiseen makuun olevavalmi maustekastike lisäksi.
 
[QUOTE="Tessa";28584304]Jauhelihatäyte on lasten suosikki (mm.limellä, juustokuminalla, paprikalla maustettu), kasvistäyte (tomaattinen maissikastike) oma herkku.[/QUOTE]

Oisko tomaattiseen maissikastikkeeseen tarkempaa ohjetta? Kuulostaa hyvältä. Harvoin tulee tacoja syötyä, tortillaa ja enchilladaa enemmän. Periaatteessa kai samat täytteet menee. Pussista maustettu kermainen kana on oma suosikki.
 

Yhteistyössä