Mitä täytteeksi imetystyynyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparminttu-Pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piparminttu-Pipsa

Vieras
Äitini ompeli minulle aivan ihanan imetystyynyn, jonka sisään laitoin Sotkasta ostettuja säkkituoliin tarkoitettuja styrox-rakeita. Tyyny tuntuu päällisin puolin hyvältä, mutta... Ongelma on se, että imettäessä täyte ikään kuin karkaa vauvan alta ja vauva valuu alaspäin eikä imemisestä tule pian mitään. Olen koettanut laittaa tyynyyn eri määrän täytettä, mutta mikään määrä ei tunnu hyvältä.

Kokeilin ystäväni luona hänen imetystyynyään ja se toimi täydellisesti! Sen sisällä oli jotain pientä, "hiekkamaista" raetta, joka tuntui ikään kuin ryynimäiseltä. Se ei karannut vauvan alta vaan muotoutui juuri sopivasti ja pysyi tukevasti paikoillaan. Hänen tyynynsä on ostettu käytettynä eli itse hän ei ole täytettä sinne laittanut emmekä siis tiedä, mitä täyte on. Kysymys kuuluukin, mitä muuta imetystyynyn sisään voisi laittaa kuin niitä styrox-rakeita??? Vanua en haluaisi, kun se ei kuitenkaan muotoudu samalla lailla kuin kunnon rae.

Meillä on käytössä ihan noita styrox-rakeita. Onkohan niitäkin erilaisia? Taisin muistaakseni ostaa omani Etolasta, ne on ehkä vähän pienempiä kun säkkituolissa, en tosin ole kurkannut...

Tein oman imetystyynyni siten että laitoin siihen sisätyynyyn yhden kerroksen ohutta vanua (kiinnittyy siis saumanvaroihin) ja sitten täytin tyynyn niillä rakeilla sopivasti ->ompelin kiinni ja sujautin tyynyn vielä collegesta tehdyn pestävän päällisen sisään ja tämä toimi meillä.. Eli voisiko sille tyynylle tehdä semmoisen extrapäällisen ja kenties kuitenkin lisätä sitä täytteen määrää..?

Tein oman imetystyynyni siten että laitoin siihen sisätyynyyn yhden kerroksen ohutta vanua (kiinnittyy siis saumanvaroihin) ja sitten täytin tyynyn niillä rakeilla sopivasti ->ompelin kiinni ja sujautin tyynyn vielä collegesta tehdyn pestävän päällisen sisään ja tämä toimi meillä.. Eli voisiko sille tyynylle tehdä semmoisen extrapäällisen ja kenties kuitenkin lisätä sitä täytteen määrää..?

Näin itsekin sen tein.

Tilasin täältä sitä täytettä kun tuntui, ettei meinannut mistään sitä löytää.

PeliVille - Verkkokauppa

Se sopii myös säkkituolin täytteeksi, testattu on :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä