Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Must tunttu että mä asun Iranissa!!!Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Noi saappaat on kauniit. Mutta noi "hamoset".... 15v tyttösellä ok(kunhan ei koulussa käytä ;o) ) mutta eihän noi Aikuiselle Naiselle sovi. Käyttäjästään antavat lähinnä kuvan että haluaa antaa kaikille vastaantuleville. Että tämän henkilön henkinen itsetunto on nollasssa, pelkää ettei muuten tule hyväksytyksi kuin "antamalla". Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, ei hänen tarvitse paljastaa KAIKKEA, vaan pitäää osata pukeutua hyvällä maulla. Silloin tulee huomioiduksi OIKEALLA tavalla, eikä niin, että katso, tolta sais koska vaan. Terve itsetunto lähtee itsensä rakastamisesta, siitä, että tietää omat vahvuudet ja heikkoudet. Ja osaa elää niiden mukaan. Elämässä ei kovin pitkälle pärjää itseänsä esittelemällä, arvostus tulee ihan muulla tavoin. Nyt en ihmettele, miksi miehesi arvosteli sinua... jos liikut NOIN lyhyissä hamosissa.... Itse voisin viihdyttää omaa miestäni kotosalla esim siivoamalla tuossa asussa, mutten muille esittelisi itseäni. Minun kroppani on minun ja jaan se ilot oman mieheni kanssa, en tarvitse muiden ihmisten himokkaita katseita.
Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.
Mikä hänen nimi?Missä hän asuu?Kuinka pitkä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mikä hänen nimi?Missä hän asuu?Kuinka pitkä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Must tunttu että mä asun Iranissa!!!Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Noi saappaat on kauniit. Mutta noi "hamoset".... 15v tyttösellä ok(kunhan ei koulussa käytä ;o) ) mutta eihän noi Aikuiselle Naiselle sovi. Käyttäjästään antavat lähinnä kuvan että haluaa antaa kaikille vastaantuleville. Että tämän henkilön henkinen itsetunto on nollasssa, pelkää ettei muuten tule hyväksytyksi kuin "antamalla". Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, ei hänen tarvitse paljastaa KAIKKEA, vaan pitäää osata pukeutua hyvällä maulla. Silloin tulee huomioiduksi OIKEALLA tavalla, eikä niin, että katso, tolta sais koska vaan. Terve itsetunto lähtee itsensä rakastamisesta, siitä, että tietää omat vahvuudet ja heikkoudet. Ja osaa elää niiden mukaan. Elämässä ei kovin pitkälle pärjää itseänsä esittelemällä, arvostus tulee ihan muulla tavoin. Nyt en ihmettele, miksi miehesi arvosteli sinua... jos liikut NOIN lyhyissä hamosissa.... Itse voisin viihdyttää omaa miestäni kotosalla esim siivoamalla tuossa asussa, mutten muille esittelisi itseäni. Minun kroppani on minun ja jaan se ilot oman mieheni kanssa, en tarvitse muiden ihmisten himokkaita katseita.Missä ei saa paljasta oma vartalo
Mun mielestäni kun ihminen on nuori ja kaunis hänelle tarvitse paljasta oma vartaloa
Ainakin näin mun äiti sano aina
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ex:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mikä hänen nimi?Missä hän asuu?Kuinka pitkä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.![]()
Rupesiko kiinnostamaan.. Kysäseppäs mieheltäs muistaako Levireissun jokunen aika sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mikä hänen nimi?Missä hän asuu?Kuinka pitkä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.![]()
Rupesiko kiinnostamaan.. Kysäseppäs mieheltäs muistaako Levireissun jokunen aika sitten.
Oot sä hauska!Hyvin menee!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei...:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Must tunttu että mä asun Iranissa!!!Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Noi saappaat on kauniit. Mutta noi "hamoset".... 15v tyttösellä ok(kunhan ei koulussa käytä ;o) ) mutta eihän noi Aikuiselle Naiselle sovi. Käyttäjästään antavat lähinnä kuvan että haluaa antaa kaikille vastaantuleville. Että tämän henkilön henkinen itsetunto on nollasssa, pelkää ettei muuten tule hyväksytyksi kuin "antamalla". Jos nainen on kaunis ja hyväkroppainen, ei hänen tarvitse paljastaa KAIKKEA, vaan pitäää osata pukeutua hyvällä maulla. Silloin tulee huomioiduksi OIKEALLA tavalla, eikä niin, että katso, tolta sais koska vaan. Terve itsetunto lähtee itsensä rakastamisesta, siitä, että tietää omat vahvuudet ja heikkoudet. Ja osaa elää niiden mukaan. Elämässä ei kovin pitkälle pärjää itseänsä esittelemällä, arvostus tulee ihan muulla tavoin. Nyt en ihmettele, miksi miehesi arvosteli sinua... jos liikut NOIN lyhyissä hamosissa.... Itse voisin viihdyttää omaa miestäni kotosalla esim siivoamalla tuossa asussa, mutten muille esittelisi itseäni. Minun kroppani on minun ja jaan se ilot oman mieheni kanssa, en tarvitse muiden ihmisten himokkaita katseita.Missä ei saa paljasta oma vartalo
Mun mielestäni kun ihminen on nuori ja kaunis hänelle tarvitse paljasta oma vartaloa
Ainakin näin mun äiti sano aina
![]()
![]()
Ai että Iranissa... et taida sitten paljon Iranin naisten olosuhteista tietää.
Juttuhan on niin, että vaikka nainen on kuinka nuori ja kaunis, tekee hän itsestään halvan h-n jos paljastaa säärensä vesirajaan asti tai rinnat pursuavat paidasta ulos... Oli maa mikä tahansa. Taitaa jassminelta itsekunnioitus puuttua?? Ja toisten ihmisten kunnioituksen saa vain olemalla asiallinen ja kunniallinen. Vai etkö halua niitä asioita ? Tuolla tavoin pukeutuva naikkonen saa vain itseään huonosti kohtelevan miehen; sen oletkin jo saanut kokea. Jos haluat että miehesi kunnioittaa ja rakastaa SINUA, eikä vain nus-mista kanssasi, niin ala elämään kunnioitettavasti. Miehesi oli oikeassa kun arvosteli sinun pukeutumistasi. Naisen ei tule hakea muiden miesten seksuaalista hyväksyntää, vaan oman miehen seksuaalitarpeiden tyydyttäminen on sinun velvollisuutesi. Ja minä en ole uskovaista nähnytkään ;o) Miski haluat antaa itsestäsi halvan ja epäkunnioitettavan kuvan? Miksi haluat loukata ja nolostuttaa miestäsi?
Oletko niin sanotusti kevytkenkäinen ja olet miehesi kanssa vain rahasta?
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Täälä jos lähtisin tommosilla kuteilla liikenteeseen niin katottas aika pitkään...Hame on ihan kiva. Saappaat ihan järkyt :x
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja ex:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mikä hänen nimi?Missä hän asuu?Kuinka pitkä hänellä on?Alkuperäinen kirjoittaja miehesi ex-hellu:Heippa! Katsoin tuon sinun nimimerkkisi tiedot. Ja yllätys! Sieltähän paljastuikin tutun näköinen mies. Ollaan muuten miehesi kanssa (siis jos hän on miehesi) muinoinaan seurusteltu tai no jos sitä voi siksi sanoa..muhinoitu.![]()
Oot sä hauska!Hyvin menee!!!
![]()
Hyvä, että otat asian noin. Hyvää jatkoa teille, mutta pidä miehestäsi "huolta". Levi on kiva paikka ja kaikkea voi sattua.
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:Nuori itseään kunniottava ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei paljastele itseään kaikille vastaantulijoille.... Tiedätkö; suomalainen nainen on kaunis ja kunnioitettava ja haluttava silti, vaikkei paljastakaan ja anna käyttöön rakojaan kaikille. Sinunlaistasi naikkosta katselevat ne miehet, jotka joutuvat maksamaan naiselle palveluksistaan.
Älä ihmettele kun sinusta ei pidetä eikä miehesi kunnioita sinua. Syyllinen näihin asioihin olet sinä itse. Ja halpa käytöksesi.
Vastauksestasi päätellen meni viesti perille; olet miehesi kanssa vain rahasta. Ehkä hän ansaitsisi parempaa????
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:Nuori itseään kunniottava ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei paljastele itseään kaikille vastaantulijoille.... Tiedätkö; suomalainen nainen on kaunis ja kunnioitettava ja haluttava silti, vaikkei paljastakaan ja anna käyttöön rakojaan kaikille. Sinunlaistasi naikkosta katselevat ne miehet, jotka joutuvat maksamaan naiselle palveluksistaan.
Älä ihmettele kun sinusta ei pidetä eikä miehesi kunnioita sinua. Syyllinen näihin asioihin olet sinä itse. Ja halpa käytöksesi.
Vastauksestasi päätellen meni viesti perille; olet miehesi kanssa vain rahasta. Ehkä hän ansaitsisi parempaa????