Mitä te harrastatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

d

Vieras
Siis vaan te, ette koko perhe ettekä lasten tai miehen kanssa. Siis mitä sä harrastat ihan itseksesi? Onko kaikilla joku harrastus?

Mulla ei taida olla kun lukeminen ja sekin jäänyt aika vähille viime aikoina.

Olen kokeillut kaikenlaista.
Salilla käyntiin kyllästyin nopeasti, lenkkeily oli kivaa kaverin kanssa mutta hän muutti kauas ja yksin ei huvittanut, tankotanssi oli jännää mutta liian kivuliasta.
Kovasti haluaisin löytää jonkun mieleisen liikuntamuodon =)

Ihan hirveasti,,,,,jarjestotoimintaa (4), liikuntaa monessa eri muodossa(mm.spinning, salsaa, Zumbaa, kuntosalia, body pumpia, Giryaa) seka tennista , musiikkia(soitan pianoa seka kitaraa, ruoanlaittoa, lukemista, koiria, veneilya.. Vuorokausi on aika lyhyt meikalaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Salilla käyntiin kyllästyin nopeasti, lenkkeily oli kivaa kaverin kanssa mutta hän muutti kauas ja yksin ei huvittanut, tankotanssi oli jännää mutta liian kivuliasta.

Vähän samat fiilikset.. missäs asut? jos lähetään yhdessä lenkkeileen tai jumppaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Siis vaan te, ette koko perhe ettekä lasten tai miehen kanssa. Siis mitä sä harrastat ihan itseksesi? Onko kaikilla joku harrastus?

No. Minä käyn kuntosalilla ja jumpissa, ennen vauvaa enemmän ja nyt vähemmän mutta käyn kuitenkin.

Sit teen vapaaehtoistyötä, meripelastusta, se vie joskus kesäaikaan useitakin viikonloppuja ja talvella myös paljon aikaa.

Viime aikoina oon innostunut leipomaan ja niin paljon on kakkuja tullut, että lähes voi kutsua jo harrastukseksi.

sit tietty lukemista, kutomista jne. mutten pidä niitä varsinaisina harrastuksina vaan ihan yleisenä ajanvietteenä.

En oikeestaan mitään erikoista. Tyhjäntoimittamista. Joskus aiemmin luin, mut tuntuu ettei enää keskittyminen riitä siihen.
Oon tosin yrittänyt alkaa neulomaan ja virkkaamaan..ihan patalappumallilla vielä harjottelen ja muistelen miten ne menikään..
Katon kans telkkaa, joskus elokuvia, kaikkia turhissarjoja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Vähän samat fiilikset.. missäs asut? jos lähetään yhdessä lenkkeileen tai jumppaan :)

Helsingissä. Ja lähden vaikka heti lenkille...ja siiderille :D
Hieman tylsä ilta täällä :snotty:

Lumilautailua, bändihommia, teatteria, ju-jutsua ja ehkä vähän töitä. Ei käy aika pitkäksi:D miehen ja pojan kanssa sitten yhdessä jotain, kunhan poika kasvaa tuosta. Tällä hetkellä minä olen se, joka on aina tuli hännän alla meidän perheessä:)

Alkuperäinen kirjoittaja burzum:
Lumilautailua, bändihommia, teatteria, ju-jutsua ja ehkä vähän töitä. Ei käy aika pitkäksi:D miehen ja pojan kanssa sitten yhdessä jotain, kunhan poika kasvaa tuosta. Tällä hetkellä minä olen se, joka on aina tuli hännän alla meidän perheessä:)

No sullapa on harrastuksia! Minkä ikäinen lapsesi on, että ehdit tekemään kaikkea tuota?

Alkuperäinen kirjoittaja d:

mongolialaista kurkkulaulantaa ja pitsinnypläystä.

Käsitöitä. Tosin harrastan sitä perheen parissa, harvoin saan tehdä ihan omassa rauhassa. Odotan tosin että kuopus vähän kasvaa ja pääsen taas nypläykseen :heart:
Ja "harrastan" pitkää matematiikka aikuislukiossa.

Yhteistyössä