Lapsella unohtui tänään matikan kirja koululle ja soitti mulle töihin sitten murheissaan, että se kirja unohtui ja tuli paljon läksyjä, että voisinko hakea sen ku pääsen töistä. Minä sitten laitoin opelle tekstaria päivällä (hän nimen omaan on sanonut, että lähettää mieluiten tekstari kuin soittaa), että moneen asti on koululla blääblää, jos hakisin töiden jälkeen sen kirjan ja laitoin vielä kellonajan monelta oisin kirjaa hakemassa. Ope ei vastannut mitään.
Oletin, että se asia sopi hänelle. Aiemminkin kun lapsi on ollut sairaana olen viestin laittanut sopiiko läksyt hakea silloin ja silloin, eikä ole koskaan vastannut viesteihin. On kuitenkin ollut paikanpäällä hakiessani.
Nyt ei ollut sitten ope paikalla. Ok. Vähän kuitenkin riepoo kun kauhealla kiireellä viiletin koululle hakemaan sitä kirjaa ihan turhaan. Oisko se liikaa vaadittu, että ope ois vastannut viestiini ettei olekaan paikalla?
Jotenkin nyppii :kieh:
Oletin, että se asia sopi hänelle. Aiemminkin kun lapsi on ollut sairaana olen viestin laittanut sopiiko läksyt hakea silloin ja silloin, eikä ole koskaan vastannut viesteihin. On kuitenkin ollut paikanpäällä hakiessani.
Nyt ei ollut sitten ope paikalla. Ok. Vähän kuitenkin riepoo kun kauhealla kiireellä viiletin koululle hakemaan sitä kirjaa ihan turhaan. Oisko se liikaa vaadittu, että ope ois vastannut viestiini ettei olekaan paikalla?
Jotenkin nyppii :kieh: