Mitä TE ostatte netin kautta ulkomailta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaaas!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaaas!

Vieras
Eli mitä te tilailette netistä ulkomailta?
Mulla on mm. kaveri, joka tilaa hius shampoot aina jostai jenkeistä jne, joitakin muitakin tuotteita. Ostatteko te jtn hygieniä/ kauneus tuotteita ulkomailta vai pelkkiä vaatteita, laukkuja tms vai miten? Kyselin kaverilta et miks ihmeessä shampoot jenkeistä nii vastaukseksi sain vaan että se on niin laadukasta ja hyvää.Enempää en sitten kysellyt kun kaverikaan ei kauheesti tykkää kertoo mitn vinkkejä tms..

mutta jos ostaisin niin ainoastaan vaatteita. kengät piti juuri saada saksasta ostettua joten päräytinpä lentää saksaan ja hakea ne siellä olevasta kaupasta :-D

viimeisimmät ostokset ovat auton renkaat, jotka tulivat 500eur edullisemmiksi ostaa muualta kuin suomesta sekä elokuussa syntyvälle vauvalle vaunut jotka tulivat rahtikustannukset huomioiden 250eur edullisemmiksi..

Minäkin kaipailisin vinkkejä varsinkin kivoista, kohtuuhintaisista vaatekaupoista. Itse olen tilannut vain kaason puvun ulkomailta, mutta oli rohkaiseva kokemus. Laatu erittäin hyvä ja hinta kohtuullinen.

Vaatteita ja kenkiä olen tilannut Saksasta ja Briteistä, lastenhuoneen tapetit Ruotsista ja mies on tilannut kameratarvikkeita Kiinasta. En osaa mitään linkkejä antaa, meillä kun se tilaus lähtee lähes poikkeuksetta siten, että tarvitaan ja halutaan joku tietty tuote ja googletetaan mistä sen saisi halvimmalla ja nopeimmin.

Kosmetiikkaa (mm. exuviancen ihonohoitotuotteita joita saa Suomesta vain kosmetologeilta). Kirjoja, lastentarvikkeita (turvaistuimet), atk roinaa kuten levyjä, levypalvelimia jne jne.

About kaikkea minkä saa halvemmalla kotiin asti ja mitä tarviin.

Vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, kelloja, leluja, dvd-levyjä, cd-levyjä, elektroniikkaa, hiustenhoitotuotteita, meikkejä, hajuvettä, sisustustavaraa, kodintekstiilejä, melkeinpä kaikkea mahdollista...

[QUOTE="shoppailija";24004624]Vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, kelloja, leluja, dvd-levyjä, cd-levyjä, elektroniikkaa, hiustenhoitotuotteita, meikkejä, hajuvettä, sisustustavaraa, kodintekstiilejä, melkeinpä kaikkea mahdollista...[/QUOTE]

Niin ja rattaat ja turvaistuin lapselle.

Yhteistyössä