Mitä te palstalaiset ajattelisitte tällaisesta iskemisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Toivoton"

Vieras
Että lyötäisiin suoraan puhelinnumero käteen?

Minulla siis sellainen tilanne, että olen jo pitkään katsellut yhtä miestä, jonka kanssa olen samassa työpaikassa. Työpaikka on iso, ja olemme eri osastoilla, joten minulla ei ole mitään "normaalia" tilaisuutta päästä juttusille hänen kanssaan. Näemme toisiamme vain syömässä ollessamme silloin tällöin, silloinkin molemmat ovat omien työkavereiden kanssa, enkä todellakaan kehtaisi mennä heidän pöytäänsä tämän työkavereiden nähden häntä iskemään.. Ei ole koskaan sattunut kaupungillakaan vastaan, tilaisuudet ovat aika nollissa :(

Ajattelin siis, että jos joskus pokka riittäisi, niin veisin ohimennen hänelle puhelinnumeroni, ihan paperilla siis... Onko ihan tyhmää? Mitä te itse ajattelisitte jos teille tuotaisiin yhtäkkiä puhelinumero? Kun vain olisi joku tilaisuus päästä normaalisti tekemään tuttavuutta, mutta kun ei. Enkä osaa antaa asian ollakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26153032:
Selvitä ny ensin että on vapaa ennenko nolaat ittees

Sen olisi toki voinut hieman toisinkin ilmaista, että sinun mielestäsi ei ole hyvä idea. Mutta täällä nyt saa varautua vaikka millaisiin vastauksiin

Noo, oletko siis huomannut, että myös tuo mies on kiinnostunut? Aika rohkeaahan tuo olisi, mutta toisaalta ihan ok. Vaatii kyllä aikamoisen hyvää itsetuntoa tuo. Oletko muuten varma, että tuo mies on vapaa? Tiedätkö hänen nimensä? Laita tekstiviesti! :)

No olisiko teillä ehdotuksia mitä tässä voisi tehdä? Vai pitäisikö vain antaa olla? Äääh, miksi kaikki mielenkiintoiset miehet ovat niitä vaikeimpia "saada kiinni" :(

[QUOTE="Toivoton";26153170]No olisiko teillä ehdotuksia mitä tässä voisi tehdä? Vai pitäisikö vain antaa olla? Äääh, miksi kaikki mielenkiintoiset miehet ovat niitä vaikeimpia "saada kiinni" :([/QUOTE]

Jos vain pyytäisit häntä kahville tai lounaalle?

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
[QUOTE="Toivoton";26153170]No olisiko teillä ehdotuksia mitä tässä voisi tehdä? Vai pitäisikö vain antaa olla? Äääh, miksi kaikki mielenkiintoiset miehet ovat niitä vaikeimpia "saada kiinni" :([/QUOTE]

No siis mä ylipäänsä mietin että miksi sä olet kyseisestä miehestä kiinnostunut? Oletteko te jutelleet joskus? Jos ette, niin kuulostaa sellaiselta kaukoihastukselta, joka ehkä kannattaa pitääkin sellaisena, jos ei ole mitään luonnollista tilannetta, missä pääsette yhteen ja tutustumaan toisiinne.

Miksi et voisi vain joskus mennä ohimennen moikkaamaan työpisteelle, kun kerta samassa työpaikassa olette? Keksit tikusta asiaa sille osastolle, ja ohimennen esittäydyt. Ja sitten lisäät vaikka pikaviestimeen kaveriksi jos teillä sellainen on käytössä, tai laitat sähköpostia jossa kysyt lounaalle. Äh, en tiedä, en ole joutunut flirttailemaan miehille ;)

Noo, oletko siis huomannut, että myös tuo mies on kiinnostunut? Aika rohkeaahan tuo olisi, mutta toisaalta ihan ok. Vaatii kyllä aikamoisen hyvää itsetuntoa tuo. Oletko muuten varma, että tuo mies on vapaa? Tiedätkö hänen nimensä? Laita tekstiviesti! :)

Tuijotteleehan tuo takaisin, mutta tiedä häntä... Voi kun tosiaan tietäisi edes nimen, mutta en tiedä... Minulla ei tunnu olevan mitään keinoa. En siis tosiaan tiedä sitäkään, onko vapaa

No ei todellakaan kannata antaa vain olla, jos olet kiinnostunut ja olet vapaa. Tiedätkö miehestä mitään? Kerropa hieman enemmän taustoja, niin mietin, miten kannattaisi edetä. :)

aha

funny-gifs-hot-fashion.gif

[QUOTE="Toivoton";26153209]Tuijotteleehan tuo takaisin, mutta tiedä häntä... Voi kun tosiaan tietäisi edes nimen, mutta en tiedä... Minulla ei tunnu olevan mitään keinoa. En siis tosiaan tiedä sitäkään, onko vapaa[/QUOTE]

Jos on samassa työpaikassa, niin ei luulisi olevan vaikeaa selvittää hänen nimeään. Sitten vain viestiä työpaikan sähköpostiin. :)

Mun mielestä taas puhelinnumero lapulla ois kiva! Ja joku viesti siihen alle, että älyää mistä on kyse. Luulen, että jos mies on vapaa, niin hän vain ilahtuu tuollaisesta huomiosta kesken työpäivän. Ja jos taas on varattu, niin eiköhän tuo ota sen ihan imarteluna, että kelpaisi muillekin. :) Eikä siinä mitään noloa ole!

[QUOTE="mii";26153343]Mun mielestä taas puhelinnumero lapulla ois kiva! Ja joku viesti siihen alle, että älyää mistä on kyse. Luulen, että jos mies on vapaa, niin hän vain ilahtuu tuollaisesta huomiosta kesken työpäivän. Ja jos taas on varattu, niin eiköhän tuo ota sen ihan imarteluna, että kelpaisi muillekin. :) Eikä siinä mitään noloa ole![/QUOTE]

Meinaatko? Minä olen nyt aivan solmussa, toisaalta ajattelen että ei hemmetti, tulta päin, ja välillä taas hävettää ajatuskin :ashamed:

naisen kannattaa antaa puhnro. Mies näkee onko antajan ulkonäkö tarpeeksi hyvä.

Miehen ei kannata tehdä moista koska nainen ei näe onko antaja itsevarma (todnäk ei kun noin teki), onko retardi sosiaalisesti (todnäk on kun noin teki), onko hän statukseltaan korkea (todnäk ei, kun ei ollut tj-käyntikortti)

[QUOTE="Toivoton";26153098]Sen olisi toki voinut hieman toisinkin ilmaista, että sinun mielestäsi ei ole hyvä idea. Mutta täällä nyt saa varautua vaikka millaisiin vastauksiin[/QUOTE]

En mä meinannu että on huono idea, voihan se toimiakkin...
Mutta jos on varattu niin silloin nolaat itsesi koska varmasti puhuu ainakin ystävilleen asiasta.
Vähän taustatietoo ehkä kannattais kerätä ensin.

Mä olen aikoinaan iskenyt silmäni erääseen söpöön mieheen entisessä koulussani ja kun huhu kertoi, että mies on vapailla markkinoilla, niin päätin iskeä kynteni esiin.

Marssin hänen juttuselleen, kysyin oisko hällä hetki aikaa ja vinkkasin hänet sivuun kaveriporukastaan. Sitten sanoin, että mikäli olet vapaa, niin lähtisitkö kahville.

Ei lähtenyt, kun joku toinen nainen oli ollut meikäläistä nopeampi ja iskenyt ne kynnet jo kiinni. Oli siis varattu.

Mutta meille molemmille jäi tuosta kyllä vain ja ainoastaan ihan positiivinen fiilis. Jatkossa aina hymyiltiin ja moikattiin kun tavattiin ja vielä tänä päivänäkin (aikaa kulunut about 7v) aina välillä törmätään ja molempien kasvoille nousee kyllä melkonen hymy :)

Mitä sitä häpeämään, jos kokee jonkun puoleensavetäväksi? Kyllä mä näkisin, että yrittää kannattaa ihan aina :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26155044:
En mä meinannu että on huono idea, voihan se toimiakkin...
Mutta jos on varattu niin silloin nolaat itsesi koska varmasti puhuu ainakin ystävilleen asiasta.
Vähän taustatietoo ehkä kannattais kerätä ensin.

Mä en tajua tätä. Miten niin ap nolaa itsensä? Mitä noloa siinä nyt muka on?

Jos mua joku tänään pyytää treffeille, niin mun mielestä se on mieltä ylentävää ja ihanaa. Eikä YHTÄÄN noloa, vaikka naimisissa olenkin.

Tietenkään en treffeille lähtisi, mutta ei mulle mikään "kjäh, kjäh, vähänkö toi on nolo"-olo-tule vaan tosi kiva fiilis.

Eikö tuommoiset nolojutut kuulu lähinnä sinne yläasteelle?

Yhteistyössä