mitä te syötte riisin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en voi sydä muuta kuin riisiä. Siihen voi tosiaan laittaa sekaan hernemaissipaprikan tai euroshopperin porkkana,kukkakaali,parskaali seoksen. soijaa (jos sitä voi syödä) Kanakebabbia, naudanlihaa. jauhelihaa vaikka mitä!

Riisiä ja ketsuppia :o Makuyhdistelmä mitä en ole koskaan ymmärtänyt :x
Riisiä nyt voi syödä ihan minkä kanssa vaan, ite joskus lorautan sekaan vaan soijakastiketta, välillä sitä sweetChili-soossia.
Kanaa, kalaa, lihaa, vihanneksia...

Riisiä voin syödä melkein minkä kanssa vaan. Yleensä kebabbia, kanaa, lihasuikalekastike, pataruuat, kala, ja just jälkkärinä se appelsiiniriisi (minä laitan tosin siihen vielä banaania).

Sweet&sour kastiketta ja kanaa. Kaikki friteeratut jutut on taivaallisia! Ihan mitä vaan lihaa, kasviksia...ketsuppi olis viiminen, mikä mulle tulis mieleen, ennen sekottaisin joukkoon vaikka tölkin tonnikalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Pelkkää riisiä ja ketsuppia?? :x Meillä laitetaan riisin kanssa ihan vaan lihaa, kanaa, kalaa ja lisukkeita :D

kyllä vain..riisiä ja ketsuppia olen syönyt 2 viikon ajan joka päivä :$
Minkä takia? :o :D

Mä laitan yleensä mausteeks aromisuolaa, lihalientä jne. kun keitän riisiä. Tänään meillä syötiin riisiä, kanaa ja kasviksia :p

Joko syödään riisisalaattia (riisiä, mozzarellaa, tomaatin paloja, mustia oliivirenkaita jne), curryä kanalla tai kasviksilla tai sitten tehdään risotto, yleensä sieni tai 4-juuston sellainen. Tai sitten riisiä ja kanaa uunissa.

Miksi ihmeessä olet ap syönyt kaksi viikkoa pelkkää riisiä ja ketsuppia? :o :o Ja kuka ylipäätänsä laittaa riisin sekaan ketsuppia :o :o

Minä teen riisin lisäksi yleensä jotain kana-kasviswokkia tai kanakastikkeen.

Yhteistyössä