Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Menen Tyksiin tytön kanssa, sydäntutkimuksiin.
Sen jälkeen vien tytön keskustaan Heselle ja tarroja ostamaan, jos tutkimuksissa ei paljastu mitään hälyyttävää. Jos paljastuu, tulen kotiin parkumaan silmät päästäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Menen Tyksiin tytön kanssa, sydäntutkimuksiin.
Sen jälkeen vien tytön keskustaan Heselle ja tarroja ostamaan, jos tutkimuksissa ei paljastu mitään hälyyttävää. Jos paljastuu, tulen kotiin parkumaan silmät päästäni.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Menen Tyksiin tytön kanssa, sydäntutkimuksiin.
:hug: varama kaikki on hyvin jos lapsi voi hyvin??Meilläkin on sydäntutkimus 1-2kk päästä ,täänän saimme tietä että sydämessä on sivuäänet
hei mä laitan sulle yv varma huomenna syntäristä,mä en saanut vielä monet kinni ja muut eivät vielä tietä tulevatko he :/ huomenna soitan taas kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mä meen shoppailemaan B) ja kahvilaan lapsien kanssa,sain tänään rahoja kirparilta :xmas: