Mitä te teette miehenne kanssa viikonloppu iltoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No täällä toinen tylsä pari - ollaan omissa oloissamme. Mies alakerran telkkarilla tai pelaa, minä yläkerrassa katselen telkkaa ja luen. Lasten nukkumaan menon jälkeen siis. Tylsää on. Ei oo juteltavaa eikä pelaava mies kiihota.

Perjantai-iltana käytiin salilla ja sitten touhuttiin pihalla yhtä projektia, sitten telkkaria ja seksiä.

Eilen illalla iskettiin sauna päälle ja lähdettiin lenkille. Lenkin jälkeen sauna, muutama lasillinen viiniä ja telkkaria, illan päätteeksi seksiä.

Just tultiin kotiin futismatsista (meillä on tapana kerääntyä "korttelifutista" pelaamaan sunnuntai-iltaisin naapuruston kanssa) ja sitten mä vielä opiskelen, mies kattoo työjuttuja huomista varten.

Joskus käydään syömässä jossain tai leffassa tai sitten touhutaan kotona omia juttujamme mutta kyllä me paljon tehdään asioita yhdessäkin.

Hoidetaan vauvaa, hoidetaan vauvaa, hoidetaan vauvaa, ja kun se nukahtaa niin lösähdetään sohvalle kattomaan telsua. Joskus samaa telkkaria, joskus taas toinen olkkarissa ja toinen vierashuoneessa, niinkuin nyt.

Ja tämä ei ole provo...tarkoitan otatteko tippaakaan viiniä esim juhlissa, yhtä siideriä silloin tällöin jne. Jos otatte, kuinka paljon ja kuinka usein. Kiitos asiallisesta vastauksista, teen ns tutkimusta.

[QUOTE="Vieras";28462377]Ja tämä ei ole provo...tarkoitan otatteko tippaakaan viiniä esim juhlissa, yhtä siideriä silloin tällöin jne. Jos otatte, kuinka paljon ja kuinka usein. Kiitos asiallisesta vastauksista, teen ns tutkimusta.[/QUOTE]

En ottanut tipan tippaa, ei olis tullut mieleenkään. Mä en siitä tipasta kostu minkään vertaa, mutta lapseen se saattaa vaikuttaa.

Yleensä ollaan yhdessä. Usein katsotaan telkkua, saunotaan, rakastellaan, tehdään jotain aikuiseen makuun olevaa iltapalaa, pelataan jotain. Sit toisinaan toinen surffaa ja toinen kattoo telkkua.
Esim eilen katottiin "life of Pi" ja tuhottiin valkkaripullo samalla. Oli oikein peruskiva ilta:)

no saatetaan käydä syömässä tai leffassa ja kesäisin voi käydä vaikka kävelylläkin kun on mukavan lämmin. Katotaan sarjoja kanssa ja tehdään iltapalaa ja pötkötellään vaan.

Meillä ei ole usein yhteisiä vapaita iltoja minun vuorotyön vuoksi, mutta silloin kun on ja lapsi nukkumassa (jos ei ole nukkunut päivunia menee aikaisin nukkumaan, jos taas nukkuu päiväunet mennän kaikki yhtä aikaa nukkumaan) katsotaan melkein aina elokuva :) Joko digiboxilta tai sitten vuokrataan, Makuuni on ihan vieressä. Seksiä sitten tietty kans silloin tällöin :D Lämpiminä kesäiltoina voidaan juoda iltateet/viinilasilliset parvekkeella. Ei sitä niin ihmeitä voi touhuilla kun on lapsi.. Ehkä 2-4 kertaa vuodessa lapsi on vanhemmillani yön ja on käyty risteilyllä, juhlissa, elokuvissa, ravintolassa, kylpylässä.

Yhteistyössä