Mitä te tekisitte, outo tilanne uuden tutun kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oj

Vieras
Mun hyvä ystävä oli suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa melkein kymmenen vuotta. Mies oli vanhempi ja he tapasivat samalla työpaikalla. En oikein tiedä mistä suhteessa oli kysymys, en tykännyt tilanteesta ollenkaan ja tein sen myös aika selväksi. Miestäkin tapasin pari kertaa jossain juhlissa ja kerroin kyllä hänelle mitä mieltä asiasta olin. Suhteesta tiesivät aika monet, asutaan pienellä paikkakunnalla. Jossain vaiheessa vaimokin oli ilmeisesti hommasta saanut ainakin jotain tietää tai ainakin miehensä touhuja epäillä.

Suhteen aikana mies sai vaimonsa kanssa kaksi lasta. Ja nyt sitten meidän vanhin lapsi on harrastusten kautta tutustunut tähän miehen nuorempaan lapseen. Heillä on yhteiset harrastukset, jossa joudun käymään lapsen kanssa pari kertaa viikossa. Kentän laidalla tulee seisottua siis kolmisen tuntia viikossa tämän ystäväni salasuhdemiehen vaimon kanssa.

Ensin me alettiin juttelemaan ja nyt meistä on tullut ihan hyviä kavereita. Ei mitään bestiksiä, mutta tosiaan kolme tuntia viikossa vuoden verrat kun tulee vierekkäin seisoskeltua, niin kyllä siinä tulee juteltua asiasta jos toisesta. Tää nainen on aika yksinäinen ja on monta kertaa sanonut, että on kiva saada jutella lapsista ym. jonkun kanssa. Lapsista vanhempi on vielä sairas ja on kertonut mulle välillä kaikkea aika henkilökohtaistakin. Nyt mua sitten ihmetyttää, että pitäisikö mun jotenkin kertoa, että tunnen sen miehen. Pelkään, että se tulee esiin jossain vaiheessa tämä uusi tuttavuus ei sitten enää luotakkaan minuun. Viihdyn nimittäin hänen kanssaan ihan hyvin ja lapsetkin pitävät toisistaan.

Aika kiusallinen tilanne :( En vaan tiedä, että miten ihmeessä saisit kerrottua naiselle, että tunnet hänen miehensä? Et kai oikein voi töksäyttääkään, että sun mies on mun ystävän entinen salasuhde.

Mun mielestä muuta keinoa ei ole, kuin esittää, että et tunne miestä.

Mulla oli vähän vastaava tilanne, työkaverilla oli suhde mieheen, josta tuli mun hyvän ystävän appiukko. Ei mun auttanut muu kuin esittää, että en tunne miestä.

En todellakaan aijo sanoa mitään koko suhteesta. En siis edes tiedä varmasti mitä nainen koko jutusta tietää. Mä sain aikoinaan sellaisen kuva, että olisi saanut suhteesta tietää ja homma olisi sen takia loppunut, mutta en ole ollenkaan varma. Enkä halua mitään mennä sanomaa, tää nainen just kertoi mulle pari viikkoa sitten, että on ihan alussa raskaana. Pelkään vaan, että saa tietää, että mä oon tiennyt koko ajan ja siihen menee tää tuttavuus.

En todellakaan aijo sanoa mitään koko suhteesta. En siis edes tiedä varmasti mitä nainen koko jutusta tietää. Mä sain aikoinaan sellaisen kuva, että olisi saanut suhteesta tietää ja homma olisi sen takia loppunut, mutta en ole ollenkaan varma. Enkä halua mitään mennä sanomaa, tää nainen just kertoi mulle pari viikkoa sitten, että on ihan alussa raskaana. Pelkään vaan, että saa tietää, että mä oon tiennyt koko ajan ja siihen menee tää tuttavuus.

Sulla ei sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin olla tietämätön koko asiasta. Jos hän joskus itse ottaa asian puheeksi ja mainitsee sun ystävän nimen tms. niin sitten on tietenkin pakko, mutta ei sun silloinkaan tarvi paljastaa, että olet koko ajan tiennyt.

Sun täytyy nyt vaan olla tämän naisen luottamuksen arvoinen, jos hän kertoo sulle omia asioitaan.

Siis ethän sie periaatteessa miestä edes tunne jos olet hänet pari kertaa vain tavannut.

Jos mies itse joskus ilmaisee tuntevansa siut voit sanoe että joo en muistanutkaan sua tai jotain vastaavaa.

Ja jos mies ei lasten harrastuksen pärissa pyöri edes niin ei mitään ongelmaa

Toivon tosiaan, että meistä voisi tulla tämän naisen kanssa vaikka parempiakin kavereita. En aijo pettää hänen luottamustaan, musta on oikein mukavaa jutustella hänen kanssaan. En ystäviäni tapaa yhtä usein kuin häntä, ihan lapsen harrastuksesta johtuen. Ja me tullaan tosi hyvin juttuun, meillä on aina hauskaa rupatella kentän laidalla.

Sinuna olisin rehellinen, viimeistään siinä vaiheessa jos asia paljastuu. Kerrot, että tiesit suhteesta, ja sen mitä siitä ajattelit, ja voit ihan hyvin sanoa, ettet ottanut asiaa puheeksi, koska et halunnut "tunkeutua" liian henkilökohtaiselle alueella, olettehan kuitenkin vasta tutustuneet, ettekä varsinaisia ystäviä. Voit sanoa, ettet tiennyt miten paha paikka miehen pettäminen on ollut ja senkin takia odottanut, että hän itse asian ensin ottaa puheeksi tms. Vain rehellisellä pelillä voidaan luoda aitoja ystävyyssuhteita.

Kyllä se mies siellä on pari kertaa pyörinyt. Ja tulevaisuudessa tulee varmaan pyörimään enemmäkin, nyt ruvetaan mm. keräämään rahaa joukkueille ym. ja mies saattaa tulla apuvalmentajaksi toiseen harrastukseen. Se mies inhottaa mua, petti ihan sumeilematta vaimoaan kummatkin raskausajat. En tiedä mitä nyt puuhailee, ystäväni kanssa erosivat pari vuotta sitten.

No,ootko nähnyt tuota kiestä ikinä vaimonsa kanssa? Siis onko vaimo esitellyt teidät, jos olette vaikka harrastuksesta hakiessa törmänneet? Et vissiin, eli silloin voit mun mielestä olla niin kuin et tietäisikään ja jos asia joskus selviää voit sanoa ettet mitänkään voinut osata yhdistää.
Jos ystävyytenne syvenee, voit toki miettiä asiaa uudestaan, ja sitten kertoa vaimolle joko kaiken, tai osan totuudesta.
Jos joskus tapaat tämän vaimon ja kiehen yhdessä jossain, niin voitha toki sanoa esiteltäessä että mies näyttää tutulta muttet tiedä mistä ;) näin jätät pienen takaportin siihen, että joskus voit halutessasi kertoa vaimolle keksineesi mistä hänen mies sinulle tuttu.

[QUOTE="Vieras";27068233]No,ootko nähnyt tuota kiestä ikinä vaimonsa kanssa? Siis onko vaimo esitellyt teidät, jos olette vaikka harrastuksesta hakiessa törmänneet? Et vissiin, eli silloin voit mun mielestä olla niin kuin et tietäisikään ja jos asia joskus selviää voit sanoa ettet mitänkään voinut osata yhdistää.
Jos ystävyytenne syvenee, voit toki miettiä asiaa uudestaan, ja sitten kertoa vaimolle joko kaiken, tai osan totuudesta.
Jos joskus tapaat tämän vaimon ja kiehen yhdessä jossain, niin voitha toki sanoa esiteltäessä että mies näyttää tutulta muttet tiedä mistä ;) näin jätät pienen takaportin siihen, että joskus voit halutessasi kertoa vaimolle keksineesi mistä hänen mies sinulle tuttu.[/QUOTE]

Aa, vastasitkin jo että mies siellä pyörii.tunnistaako mies sinut?
Suhde ystävääsi siis on ohi? Mun mielestä sitten voit myös sanoa että näyttää jostain tutulta ja jättää asian siihen ja katsoa tuleeko teistä niin hyvät ystävät naisen kanssa että koet haluavasi kertoa.

Vaikka kuinka olis suhde salasuhde ohi sillä miehellä, niin seuraavan kerran kun tulis sinne harkkoihin, niin sanoisin kylmän viileästi kerrotko sinä vaimollesi vai kerronko minä, tollaset luuseri siat pitää paljastaa!!! Kyllä minä kiittäsin jos joku kertoisi minun mieheni naisseikkailuista.

Ollaan nähty heitä yhdessä, mutta silloin ollaan vaan moikattu ja ei esitelty toisiamme. Tilannetta mutkistaa se, että mun mies tavallaan tuntee tän miehen kanssa, tästä ollaan tämän vaimon kanssa jo juteltu ja aina kun heitä olen yhdessä nähnyt, niin mun mies on ollut mukana ja miehet ovat muutaman sanan keskenään vaihtaneet. Eli nainen kyllä tietää hyvin, että mulla on hänen miehensä henkilöllisyys selvillä.

Viime viikonloppuna oli sellainen tilanne, että kaikkien muiden lasten kummatkin vanhemmat olivat paikalla (oli sellainen tapahtuma harrastuksessa), mutta tää mies ei tullut, nainen vaan vähän valitti, että ei mies halunnut tulla ja keksi jonkun huonon tekosyyn olla tulematta.

Ehkä mä sitten kerron, jos nainen mulle joskus asiasta puhuu. Mulle itselleni vaan tasan tulisi sellainen olo, että jos jollekkin olisin asioitani puhunut ja myöhemmin paljastuisi, että se olisi ollut vaikka mun vihamiehen kaveri, että kuvittelisin sen kaverin kertoneen kaikki sille mun vihamiehelle. Sekavasti selostettu, mutta ehkä tajuatte. Naisen anoppi tiesi mm. suhteesta ja hänet tapasin harjotuksissa jonkin aikaa sitten. Anoppi ei kyllä varmasti tiedä kuka minä olen, vaikka ollaan ystäväni kanssa hyvä kavereita oltu lapsuudesta asti. Mua jotenkin vaan ahdistaa koko tilanne.

Kyllä tämä mies mut tunnistaa. Tunnistaa oikein hyvin. Olivat tosiaan mun hyvän, ellei parhaan ystävän kanssa yhdessä kymmenisen vuotta. Liikkuivat aika paljon yhdessä, mä en halunnut miestä oikeestaan tavata, sanoin ystävälle, että en ala mieheen tutustumaan ennen kuin on eronnut vaimostaan. Jossain juhlissa ja illanistujaisissa ollaan tavattu parisen kertaa ja jotain juteltu. Mua ällötti silloin jo koko tilanne, etenkin kun ihan yleisesti oli tiedossa, että nainen oli raskaana ja silloin toisen kerran kun ukko hyppäsi vieraissa, kävivät baarissa yhdessä ( olivat muka vaan työkavereita) ja se vaimo oli kotona sairaan lapsen kanssa ja toinen muksu oli tulossa.

Yhteistyössä