mitä te tekisitte sijassani? *taas tuo naapuri*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kun toi naapuri todellakin laulaa karaokeaan JOKA IKINEN PÄIVÄ (nytkin siis) ja mä en vain jaksa enää. kun lapset ei oo ollu kotona oon laittanu omat stereot täysille kun se on alkanu, ei oo älynny vinkkiä. olen käynyt sanomassa asiasta kun olin ollut yön töissä ja heräsin siihen kiljumiseen.
eikä siinäkään muuten mitään että laulaa ja näin mutta kun sitä kuuntelee tarpeeksi kauan joka ikinen päivä niin alkaa kitkuttaan |O ja sekin että ei ihan pienellä volyymillä tapahdu kun saan sanoistakin selvää.
hyvänä esimerkkinä et seinänaapurina mulla oli amispoikia jotka tykkäs järkätä jatkojakin. mä en koskaan kuullu tänne asuntoon heidän meteliä. ainoastaan jos menin ulos tupakalle, niiden ulko-ovi on meidän vieressä... eristeet on siis hyvät tässä talossa!
tämä karaokenaapuri asuu mun yläkerrassa. edelliset asukkaat piti perhepäivähoitoa ja mä en juuri koskaan siltikään kuullu heistä mitään.
en väitä että itse olisin paras mahdollinen naapuri, mutta mulle ei oo koskaan tullu kukaan sanomaan että soittaisin liian kovalla musiikkia tai häiriköisin muuten. esim elämisen äänet ei mua naapureiden taholta haittaa. jos joskus riitelee miehen kans niin ok, mutta jos riitelee joka päivä niin siihenkin menee hermot mulla. lapsia joutuu komentaan päivittäin isollakin äänellä/huutamalla niin ei se mua haittaa, ymmärrättekö pointtia?
kun ei kerta sanominenkaan ole auttanut, enkä ole vielä siinä hermostumispisteessä et isännöitsijälle valittaisin niin mitä tässä voisi tehdä? korvatulpat päällä en saata olla :whistle:

mie tykkään laulaa karaokessa , mut en tajua sitä et kotona pitää olla jumalattomat kaiuttimet ihan täysillä..eikö sitä voi kotona laula ilman sitä mikkiä..kun sen ei tartte kuulua ku itelleen ja niille ketkä istuu siinä 30 cm päässä! baarissa on eri asia kun on iso tila ja paljon porukkaa ja meteliä..mut et kotona..ja meil täälä on kolmessa huusollissa karaokevehkeet ja voitte kuvitella sitä mekkalaa kun ne kaikki laulaa yhtaikaa..ja he ovat 20 metrin päässä rivarissa ja omakotitalossa ja se meteli kuuluu ku seisoisivat tos vieressä! ei vaan mee munkaan jakeluun

nO mitäs se naapuri on sanonut kun olet asiasta valittanut? Meillä kanssa naapurit ennen lauloi karaokea baarista kotiuduttuaan, mutta toisen naapurin kanssa tehtiin valitus ja laulaminen yöllä loppui siihen..

Valituksia taloyhtiölle/vuokranantajalle/isännöitsijälle tarpeeksi usein, nii tulee joikaajalle valitus ja tarpeeksi monesta häätö!

Meidän yläkerrassa mustat kokoontuu viikottain joukkuessa ja laulaa afrikkalaisia nuotiolauluja, ja Russki tavaritsit kuuntelee TV:tä kovalla ja molottaa kovaan ääneen kun ovat paikalla...

Alkuperäinen kirjoittaja mikit pois päältä kotona:
mie tykkään laulaa karaokessa , mut en tajua sitä et kotona pitää olla jumalattomat kaiuttimet ihan täysillä..eikö sitä voi kotona laula ilman sitä mikkiä..kun sen ei tartte kuulua ku itelleen ja niille ketkä istuu siinä 30 cm päässä! baarissa on eri asia kun on iso tila ja paljon porukkaa ja meteliä..mut et kotona..ja meil täälä on kolmessa huusollissa karaokevehkeet ja voitte kuvitella sitä mekkalaa kun ne kaikki laulaa yhtaikaa..ja he ovat 20 metrin päässä rivarissa ja omakotitalossa ja se meteli kuuluu ku seisoisivat tos vieressä! ei vaan mee munkaan jakeluun

ihailtava asenne! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nO mitäs se naapuri on sanonut kun olet asiasta valittanut? Meillä kanssa naapurit ennen lauloi karaokea baarista kotiuduttuaan, mutta toisen naapurin kanssa tehtiin valitus ja laulaminen yöllä loppui siihen..

meinasi vaan et sori, laittaa pienemmälle... ja meillä ei soita yöllä vaan päivällä ja iltaisin. käytännössä ei hiljaisuuden aikaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

meinasi vaan et sori, laittaa pienemmälle... ja meillä ei soita yöllä vaan päivällä ja iltaisin. käytännössä ei hiljaisuuden aikaan :/

Eli se osaa olla ovela :laugh: Kunnioitettavaa ;)

Hiljaisuuden ulkopuolellakin häiritsevä laualaminen, soittaminen, musiikin kuuntelu ja muu siihen verrattava toiminta on kiellettyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ah:
Valituksia taloyhtiölle/vuokranantajalle/isännöitsijälle tarpeeksi usein, nii tulee joikaajalle valitus ja tarpeeksi monesta häätö!

Meidän yläkerrassa mustat kokoontuu viikottain joukkuessa ja laulaa afrikkalaisia nuotiolauluja, ja Russki tavaritsit kuuntelee TV:tä kovalla ja molottaa kovaan ääneen kun ovat paikalla...

en minä häätöä halua yhmutsille. silläkin niitä lapsia varmaan viisi!

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Käy viemään sille lähimmän karaokekapakan osoite, ja pyydä muuttamaan sinne, ellei nyt kokonaan niin ainakin niiksi ajan jaksoiksi kun kovasti laulattaa.

siellä lapsetki laulaa karaokea välillä :whistle: muuten hyvä idea :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Hiljaisuuden ulkopuolellakin häiritsevä laualaminen, soittaminen, musiikin kuuntelu ja muu siihen verrattava toiminta on kiellettyä...

edellisessä kämpässä ei auttanu valittaa vaikka naapuri tappeli ukkonsa kans lähes joka yö valomerkin jälkeen... sillä minä vähän epäilen et tehoaakohan jos isännöitsijälle laatisin kirjelmän :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

edellisessä kämpässä ei auttanu valittaa vaikka naapuri tappeli ukkonsa kans lähes joka yö valomerkin jälkeen... sillä minä vähän epäilen et tehoaakohan jos isännöitsijälle laatisin kirjelmän :(

Ainahan sitä voi kokeilla, ei sitä muuten tiedä :hug:

Hanki itelleski karaoke vehkeet. tosin varota muita naapureita kera korvatulppien et voi viikko mennä joukatessa, jospa täti sit älyis vinkin?
Toki otat kaikki kaveritki mukaan laulamaan, siis ne jotka ei osaa laulaa..

Yhteistyössä