Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? (Asiaa nettitreffailuun liittyen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miete
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miete

Vieras
Eli, tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa juttu luisti. Juttelimme hyvän aikaa ennen kuin sitten sovimme tapaamisen. Nyt olemme tähän asti tavanneet kolme kertaa, suutelua pidemmälle ei toistaiseksi ole menty, mutta selvää puhetta ihastumisesta ja jatkossakin tapaamisesta on ollut.

MUTTA, huomasin surukseni, että mies käy yhä päivittäin tällä treffipalstalla, jolta toisemme löysimme. Myönnän olleeni pieni kyttääjä, koska minua luonnollisesti kiinnostaa vieläkö mies käy siellä. Itse en ensimmäisen tapaamisemme jälkeen ole enää profiiliini kirjautunut, koska luulin sävelen olevan selvä että nyt katsotaan tämä juttu miten käy.

Mitä siis teen? Mitä te tekisitte? Otanko miehen kanssa tämän asian puheeksi ja kysyn suoraan missä oikein mennään? Vai olenko minä täysin nykyajan kärryiltä tipahtanut, onko se muka normaalia että vaikka tapaillaan yhtä ja sanotaan olevansa ihastuneita, niin silti katsellaan muita?

Voi apua nyt menin vielä enemmän sekaisin, kehtaanko kysyä asiasta mitään vai vaikutanko ihan vainoharhaiselta hullulta jos kyse olisikin siitä että mies käy muualla kuin treffeillä? :/

Tulipa tässä mieleen, että kun sivulla on kohta "hae sivustolta", niin eikö miehen nimimerkillä pitäisi löytyä tietoa keskusteluista ja muista, jos kävisi muualla kuin treffeillä...

Hoh. No onhan siellä posti ja chat, joita tosin voi molempia käyttää pillunmetsästykseen myöskin. Ja sitten netissä on muita palstoja, joilta voi myöskin metsästää pillua. Että sinun täytyy varmaan kysyä siltä mieheltä, oletteko te hänen mielestään suhteessa.

aviomieheni kävi ennen kuin tavattiin treffeillä (monilla) yhden naisen kanssa mut jatkoi etsintää. Oli tosi epävarma mitä ajatteli naisesta ja lopulta päätyi että vaan kaveruus tulee kyseeseen. Nainen oli ihmetellyt samaa . Mut toivottavasti ei ole sun tilanne sama. Jospa jotenkin kyselet että olisko mies sitä mieltä että keskittyisitte vaan toisiinne nyt vai haluaako se että molemmat jatkaa etsintää samalla. -Ja sit päätät sopiiks se sulle.

Yhteistyössä