mitä te tekisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siera

Vieras
kerroin täällä noin 1kk sitten että meillä menee perheessä kaikki aivan päin puutaa...menin sitten lääkäriin ja ne totesi että minulla on lievä masennus nyt en tiedä mitä teen?????ne määräsi mieli ala lääkkeet ja en haluaisi syödä niitä kun useat ihmiset ovat jäänneet niihin koukkuuun kertokaa mitä tekisin

Jos todella olet masentunut, niin lääkkeet tuovat helpotusta tilanteeseen. Ei lääkäri varmaan niitä turhaan määrännyt. Kannattaisi ainkin koettaa, jos sillä olo helpottuu, niin silloinhan ne ovat paikallaan.

hei,
olen itsekkin kärsinyt masennuksesta 2 kertaa.kummastakin sain masennuslääkkeitä mitä piti syödä ainakin 6kk.ta ei niihin koukkuun jää jos päättää että pärjää ilmankin =) ja sitten ku lääkäri katsoo että vois pikku hiljaa ruveta lopettelemaan se vähentää sitä lääkkeen määrää sulla pikku hiljaa niin vierotus oireet ei tuu niin kamalina.

ite lopetin viimeksi lääkkeet kun seinään ja vieroitusoireita oli viikon sitten helppas.oli aika kamalaa mutta siitä selvittiin ja ei ole tarvinnut aloittaa syömään uudestaa.

voimia sulle

olet tyhmä jos et syö niitä lääkkeitä. itse olen syönyt mielialalääkkeitä nyt 1,5v ja jos en niitä söisi niin luultavasti minua enää tämän maan päällä ei olisi. pienestä se lähtee, mutta masennus voi pahentua hyvinkin pahaksi nopeastikin!

tässä tilanteessa en ihan heti olisi jättämässä masennuslääkkeitä pois, koska mielummin syön ihmepillereitä ja voin hyvin, kuin että olisin koko ajan maassa koska periaatteesta en lääkkeitä söisi..

Yhteistyössä