Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mihan:kerrohan, kun löydätte syyn oireelle!
mulla itsellä on ollut samanlaisia oireita ala-asteelta lähtien, nyt olen 25v. yleensä kipu tulee mulla oikean korvan yläpuolelle, vähän takaraivoon päin. kipu kestää muutamia sekunteja, mutta kipu on todella voimakasta ja lamauttaa hetkeksi.
aiemmin "kohtauksia" tuli useita päivässä, nykyään voi mennä vuosikin, ettei tule yhtään..
olen siis perusterve, en ole ollut tutkimuksissa kyseisen vaivan takia. kipulääke ei auta, koska ei ehdi vaikuttaa, kipu kestää tosiaan vaan hetken ja sen jälkeen olo on aivan normaali.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmnnn:Sinuna alkaisin vaatia pään kuvausta. :/
Onhan tuo kuitenkin niin pitkään jatkunut että sekin olisi hyvä tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja tää äiti:En lukenut kuin aloituksen, mutta mikäli lapsi ei ole vielä käynyt neruologilla niin hänet sellaiselle veisin.
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:mä oon kärsinyt tuosta kuvaamastasi sähköiskumaisesta vihlaisusta ihan pienestä pitäen, jolloin terkkarissa röntgattiin eikä mitään löytynyt. Mulla tulee vihlasu yleensä kun käännän päätä nopeammin sivulle, jalat meinaa lähteä alta ja silmissä sumenee... jomottaa muutaman hetken ja sitten on ohi. Kiusallinen ja jopa vaarallinen vaiva sinänsä, mutten ole sen kanssa viitsinyt neurologillekkan lähteä, kun tulee maksamaan kelakorvaustenkin jälkeen aikas paljon. Toivottavasti teillä asia selviää ja pääsette eroon tästä kamalasta kipuilusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Onko sinun mielenterveys kunnossa? Minkäänlaista ahdistuneisuushäiriötä? Masennusta?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti :Palailen jälleen. :ashamed:
Vein tytön lääkäriin viime kerralla kun minua niin huoletti nuo vihlaisut. Lääkäri määräsi jälleen viikon Pronaxen-kuurin jonka jälkeen vihlaisut taas loppuivatkin. Yksi terveydenhoitaja sanoi minulle että hän on koko ikänsä saanut samanlaisia, erittäin kipeitä vihlaisuja, jotka menee hetkessä ohi. Ja että myös hänen sisarensa on saanut samanlaisia. Onko sitten perinnöllisiä?
Nyt on tyttö pariin otteeseen sanonut että niskoihin taas vihlaisi mutta ei käy vissiinkään kovinkaan kipeää koska ei itke tai muuta, mainitsee vaan asiasta.
Nostelenkin siksi kun haluan vielä kysyä että joilla tällaista on ollut, niin onko muilla sukulaisilla ollut?