Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Täällä utelias timmiytymään halukas entinen timmi kyselee, että mitä te jo timmit syötte?Olisiko antaa esimerkkejä esim.päivän ruokasisällöstä tyyliin aamupala, lounas, päivällinen jne...
Onko päivillä eroa, miten syöt riippuen siitä kuinka paljon liikut tai et liiku kyseisenä päivänä?
aamiainen: kaksi kuppia kahvia ja ruispalat-pari, jossa tuorejuustoa ja ituja välissä.
Lounas: proteiinipirtelö ja omena.
Välipala: nektariini
Päivällinen (retkellä uimalassa): ruispalat-pari, jossa tonnikalatäyte välissä ja tomaatti, sekä viinirypäleitä hiukan
Iltasella: raejuustoa, keitetty kananmuna ja tomaatti
paljon vettä koko päivän ajan! olen kylläkin laihdutuskuurilla ja tämä päivä oli erikoinen tuon retken vuoksi, muuten oisin päivälliseksi syönyt runsaasti salaattia ja jotain proteiinipitoista.
sitten kun ylläpidän painoani, niin konsteina on runsas veden juominen, sokerin välttäminen, annoskokojen pienuus,lautasmallin toteuttaminen ja illalla kuuden jälkeen en enää syö. (jos nälkä on hirvittävä niin lasi piimää)
taisteluahan tämä on...
ja lisään vielä, että mun painoindeksi on 21. pyrin harrastamaan liikuntaa kun voin, joskus tiheämmin joskus harvemmin. rasvaprosentti oli viimeksi 22. että siinä mielessä olen ok kunnossa, mutta haluan olla vielä paremmassa..