Mitä te "timmit syötte"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää oon siitä outo (kai), että en tykkää suklaasta, pullasta, piirakoista... Kahvin kans otan mieluummin ruisleivän. Ruoan kans syön lähes aina salaattia tai jotain tuoretta. Mehuja ja limppareita en juo.

Luulen, että tommonen tyyli on se, minkä vuoksi olen hoikka. Mun pitää pikemminki pitää huoli siitä, että paino ei pääse liian alas.

Liikun päivittäin jollain tapaa. Rentoudun pitkillä lenkeillä. =)

En syö vehnää (murot, vaaleet leivät). Yleensä aina ruisleipää - ruislimppu, jossa ei ole vehnää, on parasta. Jos syön riisiä, niin se on täysjyvää ja pienempi annos kuin pakkauksen keitto-ohje ehdottaa. Kanan rintaleikkeitä kasviksien kans (pakasteita kylläkin). En käytä 0% rasvaa tuotteita, koska pitkälle viety / jalostettu / tuunattu ruoka, ei toimi kropassa normaalisti. 0% rasvaa on pelkkä houkuttelevalta kuulostava rahastuskeino. Jugurtteja syön harvoin, koska sisältävät paljon sokeria (jotain 8 palaakin voi sis.) Monesti teen ison satsin salaattia, johon laitan paljon kaikkee, ei pelkästään kurkku/tom. Eineksiä välttelen, mut joku pinaattikeittokin on törkeen hyvää ja vähäkalorista. Ei majoneesia. Hampurilaispaikoilla on vain pieni osuus mun elämässä. Nakit ja ranskikset on harvinaista herkkua. Talvella en tee esim. uunimakkaroita, mut kesällä makkara on ehdotonta

En ole makean perso, mut jos himo yllättää niin en osta kotiin litran jätskejä, tikkujäde riittää. Samoin karkeissa - tikkari, tai suklaissa vaik pätkis -ei levyä. Sipseissä minipussi. Limuja en juo. Pulla eikä keksitkään tipu. Ei suolapähkinöitä.

Viikonloppuina syön vähän mitä mieli tekee, mut viikolla pyrin enemmän harkitsemaan mitä suuhuni änkeän

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
syökää nyt herranjumala naiset enemmän!vähintään 1800kcal pvä.
ja kunnon perusruokaa!! n.3-4tunnin välein!! ne jotka syö ku linnut on niitä laihoja läskejä, muka timmejä hah.

:laugh: Huomautus: Linnut syö päivän aikana kolme kertaa oman painonsa, ei ehkä paras mahdollinen vertauskuva...

Mutta asiaan: mulla bmi normaali, syön oikeastaan mitä tahansa ja milloin tekee mieli, yleensä perusruokaa kummiskin.

Mä ainakin koitin painottaa, et se laatu on määrän ohella tärkee. Totta kai menee possut ja nautaelukat yms. ja syön kuin hevonen, mut katson enempi, et sapuska ei oo niin jumalattoman rasvasta. Olen tällanen tumppi 156cm/52kg, niin on se musta kivempaa ettei oo tän lyhyen varren ympärillä mitään karua uimarengasta. Kaikilla omat mielipiteensä, eikös juu

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
En syö vehnää (murot, vaaleet leivät). Yleensä aina ruisleipää - ruislimppu, jossa ei ole vehnää, on parasta. Jos syön riisiä, niin se on täysjyvää ja pienempi annos kuin pakkauksen keitto-ohje ehdottaa. Kanan rintaleikkeitä kasviksien kans (pakasteita kylläkin). En käytä 0% rasvaa tuotteita, koska pitkälle viety / jalostettu / tuunattu ruoka, ei toimi kropassa normaalisti. 0% rasvaa on pelkkä houkuttelevalta kuulostava rahastuskeino. Jugurtteja syön harvoin, koska sisältävät paljon sokeria (jotain 8 palaakin voi sis.) Monesti teen ison satsin salaattia, johon laitan paljon kaikkee, ei pelkästään kurkku/tom. Eineksiä välttelen, mut joku pinaattikeittokin on törkeen hyvää ja vähäkalorista. Ei majoneesia. Hampurilaispaikoilla on vain pieni osuus mun elämässä. Nakit ja ranskikset on harvinaista herkkua. Talvella en tee esim. uunimakkaroita, mut kesällä makkara on ehdotonta

En ole makean perso, mut jos himo yllättää niin en osta kotiin litran jätskejä, tikkujäde riittää. Samoin karkeissa - tikkari, tai suklaissa vaik pätkis -ei levyä. Sipseissä minipussi. Limuja en juo. Pulla eikä keksitkään tipu. Ei suolapähkinöitä.

Viikonloppuina syön vähän mitä mieli tekee, mut viikolla pyrin enemmän harkitsemaan mitä suuhuni änkeän
'

Eli syöt aika pitkälti vähähiilarisesti, tai ainakin hiilihydraattitietoisesti

=)

Tuohon munkin pitäis yrittää, varsinkin kun kaikki "ylimääräinen" kertyy mulla vatsaan. Siis olen kokoa 36/38 mutta vyötärönympärys 42/44...Ja tiedän, että syön liikaa hiilareita...makeanhimo ja halu napostella koko ajan on valtava. Mahaa turvottaa, oon kuin raskaana edelleen... :headwall:

Yhteistyössä