mitä teen 4v pojalla kynsi puoliksi irti (koko kynsi alue)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kynsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kynsi

Vieras
se on ollut tässä ihan valkosen harmaa (ei vaalpun niinku muut) tänään huomasin että toiselta puolelta irronnut toiselta ei yritänkö jotenkin leikata jo tota irronnutta osaa vai odotanko itekeen että koko kynsi on irronnut

siis se voi ulehtua?? oon ihan avuton tälläsis jutus ei oo ikinä keneltäkään lähtenyt ja ääkin oli sellanen että tuo poika on luenteeltaan sellanen että jos pipi tulee niin se ei itke eikä kerro kenellekkään mä ite kiinnitin torsaina vasta huomion peukkuun (en tiä koska oli tullut) se oli sillon jo pahan näkönen. poika ite kerto että päiväkodissa jäänyt oven väliin kysyin päiväkodista asiaa mutta kukaan ei tiennyt mitään.
nyt oon sitä tarkkaillut joka päivä ja tänään nyt toinen puoli irti

Meitin pojalta irtos niin että oli vain "juuresta" kiinni. Lääkäri laittoi sellasen teippauksen päälle, jottei kynsi repeä irti. Uusi kynsi kasvaessaan irrottaa vanhan ja niin kauan pidettiin teipattuna.Tietty tuota käärettä vaihdettiin puhtaaseen päivittäin. Käy ihan vaikka terkkarilla, sekin osaa tehdä saman jutun ja näyttää kuinka laitat uuden.

Alkuperäinen kirjoittaja kynsi:
siis se voi ulehtua?? oon ihan avuton tälläsis jutus ei oo ikinä keneltäkään lähtenyt ja ääkin oli sellanen että tuo poika on luenteeltaan sellanen että jos pipi tulee niin se ei itke eikä kerro kenellekkään mä ite kiinnitin torsaina vasta huomion peukkuun (en tiä koska oli tullut) se oli sillon jo pahan näkönen. poika ite kerto että päiväkodissa jäänyt oven väliin kysyin päiväkodista asiaa mutta kukaan ei tiennyt mitään.
nyt oon sitä tarkkaillut joka päivä ja tänään nyt toinen puoli irti

Meillä pojalla lähti reilu vuosi sitten kynsi melkein kokonaan irti. Tk:ssa lääkäri otti sen sitten pois ja 2 kertaa päivässä se piti puhdistaa ja rasvata ja vaihtaa uus rasvalaastari+side ettei tulehdu.