Mitä teen apua??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerttu

Vieras
Ollan oltu 3kk erossa entisen ukkoni kanssa eli riidoissa ja hän päätti rangaistuksena minulle tuon 3kk että ei nähä toisiamme vähään aikaan.
Nyt olen 3 lepytys lahjaa sille ostanut ja kortin sille laittanut postiluukusta,kun hän ei ole ollut kotona että hän antaisi minulle anteeksi.
Nyt hän on suostunut puhumaan minun kanssa ja on pikku hiljaa antanut mulle anteeksi tekoni.
Mutta viime tapaamisella hän sanoi mulle kun koputin hänen ikkunaan yöllä että mun ei tarvi näin myöhään koputella hänen ikkunaan ja muuta jne..sanoin sille että hän ei voi mulle tommosia ehtoja ladella,hän sanoi kyllähän voi ja uhkaili mua että tiedät mitä siitä seuraa kun ei tottele eli rangaistus mulle ja rangaistusta hän ei mulle kerro.
Hän teki mulle aina noin kun seurusteltiin että antoi rangaistuksen kun enhäntä totellut.Hän on aika mustasukkainen.viime kuussa hän yritti ajaa mun päälle autolla aika kovaa vauhtia tiellä kun olin koirani kanssa lenkillä ja jouduimme hyppään koirani kanssa lumipenkkaan ojaan.Mitä siis teen hänen kanssaan???

Ellet provoile ja naura partoihis, niin luepa kirjoituksesi oikein ajatuksella ja mieti tosissas, onko sun järkevää pilata elämäs tuollaisen narsistipaskan kanssa??

Ala aikuiseksi. Voi ottaa koville jos olet oikein kiinni miehessä- mutta se rakastaa ennen kaikkea itseään.

Rangaistus- anna mun kaikki kestää :headwall:

Jos tämä ei ole vitsi, niin luepa tuo viimeinen kirjoittamasi kappale ja mieti tosissasi haluatko tuommoisen miehen kanssa olla?? Mitäpä sanoisit ystävällesi jos hänellä olisi tuollainen mies???

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Ellet provoile ja naura partoihis, niin luepa kirjoituksesi oikein ajatuksella ja mieti tosissas, onko sun järkevää pilata elämäs tuollaisen narsistipaskan kanssa??

Ala aikuiseksi. Voi ottaa koville jos olet oikein kiinni miehessä- mutta se rakastaa ennen kaikkea itseään.

Rangaistus- anna mun kaikki kestää :headwall:

100% samaa mieltä

:/

Alkuperäinen kirjoittaja lissulie:
Kumpi jätti kumman?

Ei ole vitsi eli ihan tosi juttu.Mies jätti minut koska huusin hänelle ettei minun tarvi häntä totella jne..sen jälkeen hän sanoi tiedät mitä tästä seuraa ja 3kk rangaistus tuli ettei nähty toisiamme vähään aikaan.
Rakastan häntä yli kaiken.
En ymmärrä miksi hän minulle noita rangaistuksia laittaa??yrittääkö hän jotenki hallita mua sen avulla etten saa tehä ilman hänen lupaansa mitään eli onks tää jotain hallitse ja hajoita tekniikkaa...
Olin 1kk ajan etten välittänyt hänestä vaikka nähtiin useasti pihalla etten sanonut hänelle mitään tai ottanut häneen mitään yhteyttä,mutta hän ajeli minun auton perässä kaupungilla takapuskurissa kiinni ja oli odottamassa työpaikkani pihalla kun lähdin töistä kotiin ja hän lähti samaan aikaan pois kun mäkin..Rakastaako hän sitten minua vaikka hän sanoo minulle suuttuneena ettei välitä minusta ja kun ollaan sovinnossa niin hän sanoo että tykää minusta jne..

Hallintaa. Alistusta ja nöyryytystä. Jos OIKEASTI rakastaa sua- ei käyttäydy noin.
Tahtoo sut hellan ja nyrkin väliin. Ei lopeta.

Lopeta sinä- ole vahvempi ja sano et se on loppu ny.
Rakastatko TODELLA miestä joka käyttäytyy noin, vai kuvitteletko vain rakastavasi?

kokemusta on- en turhaan huutele. Itse olin lopulta se vahvempi ja kas vain- elämä alkoi hymyillä eikä mitään uhkauksia toteutettu. Tais jäädä monttu auki odottelemaan milloin palaisin... :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yritä sopia asiat ukkosi kanssa:)

No etkä yritä!
Eihän kukaan hitto tolleen käyttäydy, kukaan normaali siis!
Luepa netistä aiheesta "narsismi" tai lainaa kirja. Jos mies rakastaa sinua, niin langettaisiko silloin sinulle rangaistuksia, yrittäs ajaa autolla päälle ja sitä rataa???
haloo ei kovin rakkaudelta eikä täyspäiseltä kuulosta vaikka miten tuota ajattelis..Voit kuvitella,että olet rakastunut, mutta entäs jos oletkin vain riippuvainen hänestä?
Ota totaalinen pesäero, ansaitset parempaa. Ihan oikeesti. :attn:

Hallintaa. Alistusta ja nöyryytystä. Jos OIKEASTI rakastaa sua- ei käyttäydy noin.

Rakastatko TODELLA miestä joka käyttäytyy noin, vai kuvitteletko vain rakastavasi?

kokemusta on- en turhaan huutele. Itse olin lopulta se vahvempi ja kas vain- elämä alkoi hymyillä eikä mitään uhkauksia toteutettu. Tais jäädä monttu auki odottelemaan milloin palaisin... :o

Kai se jotenkin on saanut kiedottua minut jo pikkurillin ympärille,kun vein hänelle lahjoja vaikka mun ei tarvisi viedä mitään sille.Minä olen se syyllinen joka asiassa vaikka en olisi tehnyt mitään ja aina pyydän anteeksi häneltä sen takia ettei meidän tarvi tapella koska tiedän miten riita päättyy hän voittaa mut aina syyllistää joka asiassa ja sanoo oman mielipiteen ja mun mielipiteellä ei ole väliä kun hän päättää joka asian minunkin puolesta.
En uskalla hänelle enää huutaa riita tilantteessa niinkuin ennen,mut nyt hän huutaa minulle,enkä mä uskala sanoa sille enään mitään kuuntelen vain.
Miten saan hänet lopettamaan tuon?
Miks hän on niin mustasukkainen minusta??
Hän omistaa aseen ja sitä pahoin pelkään että hän voi sitä minuun vielä käyttää että ampuu mua tai uhkailee sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:

Kai se jotenkin on saanut kiedottua minut jo pikkurillin ympärille,kun vein hänelle lahjoja vaikka mun ei tarvisi viedä mitään sille.Minä olen se syyllinen joka asiassa vaikka en olisi tehnyt mitään ja aina pyydän anteeksi häneltä sen takia ettei meidän tarvi tapella koska tiedän miten riita päättyy hän voittaa mut aina syyllistää joka asiassa ja sanoo oman mielipiteen ja mun mielipiteellä ei ole väliä kun hän päättää joka asian minunkin puolesta.
En uskalla hänelle enää huutaa riita tilantteessa niinkuin ennen,mut nyt hän huutaa minulle,enkä mä uskala sanoa sille enään mitään kuuntelen vain.
Miten saan hänet lopettamaan tuon?
Miks hän on niin mustasukkainen minusta??
Hän omistaa aseen ja sitä pahoin pelkään että hän voi sitä minuun vielä käyttää että ampuu mua tai uhkailee sillä.

Ei hemmetti. Itsesi vuoks, unohda koko ihminen ja pysy kaukana. Loppujen lopuksi tuossa käy vain huonosti, olet nyt jo liikaa hänen vallassa ilmeisesti... Aluksi voi tuntua vaikealta olla ilman sitä toista ihmistä, mutta loppujen lopuksi sulla on parempi olo kun voit itse päättää asioista eikä tarvitse pelätä riitoja ym. Yleensä en sanoisi mitä toisen kannattaa tehdä, mutta jos oot tosissas, niin kuulostat siltä että oot kohta syvällä suossa... Äkkiä pois sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja nellis83:
Jos tämä ei ole vitsi, niin luepa tuo viimeinen kirjoittamasi kappale ja mieti tosissasi haluatko tuommoisen miehen kanssa olla?? Mitäpä sanoisit ystävällesi jos hänellä olisi tuollainen mies???

Sä et ole kyllä mikään tuomitsemaan. Montas kertaa oletkaan pettänyt miestäsi seurustelunne aikana? Ja milloin viimeksi yritit ottaa yhteyttä exääsi?

Yhteistyössä