mitä teen, d vitamiini ja kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
kahta merkkiä jo kokeiltu, jekovit ja devitol, molemmist kivut. d tippoja ei täältä saa missä asutaan. vavallehan kuitenki tärkeää et d vitamiini saa, kalsiumi imeytyy paremmin ym. niin ei kai voi kovin taukoillakaan? mut en halua kipujakaan tuoda tipoilla :/ pitäskö neuvolata kysellä?

Meillä poika oli pari kuukautta ilman mitään d-vitamiinitippoja juuri kovien vatsavaivojen takia. Kyllä niitä tippoja voi olla antamatta, ei muutama kuukausi niiden poisollessa mitään dramaattista tee. Pidä vaikka kuukausi taukoa ja kokeile sitten aloittaa uudestaan varovasti esim. 1tippa ekan viikon ajan, toisella viikolla kaksi tippaa jne. Vauvan masu voi olla todella herkkä, niin kuin esim. meijän pojalla on ollut.

joo, ja tosiaan ei oo mikään kiire nostaa sitä määrää viiteen tippaan. Näin minulle sanottiin, mä oonki toistaviikkoo nyt antanu yhtä tippaa, vois pikkuhiljaa koittaa kahta...

Alkuperäinen kirjoittaja tytta:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yhtä tippaa olen vain antanut.millo pitäs tottua ja helpottaa?

Eikös se viikon yleensä kestä että tottuu... siis noin suunnilleen. Kuinka kauan oot yrittäny niitä antaa??

ai kivuista huolimatta kokeilla viikko?

kyl mä koittasin. Ootko ihan täysin varma että se johtuu niistä tipoista?? ettei voi olla mistään muusta?!

Yhteistyössä