Mitä teen jättisuuren avatun vaippapakkauksen kanssa? (Vaipat liian pieniä..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ocicat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mihin mä kehtaisin viedä muutaman ison paketin Xtra- vaippoja? Niin huonoja halpisvaippoja etten kyllä kehtaa rahaa pyytää.. Ottaako kaikki neuvolat?

Ei ne mun mielestä ole huonoja. Joten varmasti jollekin nekin kelpaa!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Onsilla:
Kyllä tuo paketti varmaan maksoi 25 euron verran. Eikös laadukkaiden vaippojen kappalehinta liiku siinä 30 sentin hujakoilla muutenkin. Ja tuo summa on jo 10% minun kuukausi"tuloistani" kun pelkän kodinhoitotuen varassa elelen.

Btw. Eikö teille muille 10% kuukausituloista sitten ole "mitään"? ;)

Eikös nuo jättipakkaukset oli halvempia kuin pienemmät? Täällä ainakin maksaa Liberon iso paketti jotain 13 euroa ja kpl-hinnaksi jää alle 20 senttiä. Jos sulla kuitenkin oli eka ajatus heittää roskiin, niin miksi sen jälkeen alkoikin yllättäen rahan kuvat kiilua silmissä, kun et voikaan pakettia viedä neuvolaan?

Voi jesta, miten sä, harmaa, saat tästäkin aiheesta väännettyä jotain ilkeää sanomista? Taitaa olla perusluonteesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Onsilla:
Kyllä tuo paketti varmaan maksoi 25 euron verran. Eikös laadukkaiden vaippojen kappalehinta liiku siinä 30 sentin hujakoilla muutenkin. Ja tuo summa on jo 10% minun kuukausi"tuloistani" kun pelkän kodinhoitotuen varassa elelen.

Btw. Eikö teille muille 10% kuukausituloista sitten ole "mitään"? ;)

Eikös nuo jättipakkaukset oli halvempia kuin pienemmät? Täällä ainakin maksaa Liberon iso paketti jotain 13 euroa ja kpl-hinnaksi jää alle 20 senttiä. Jos sulla kuitenkin oli eka ajatus heittää roskiin, niin miksi sen jälkeen alkoikin yllättäen rahan kuvat kiilua silmissä, kun et voikaan pakettia viedä neuvolaan?

Voi jesta, miten sä, harmaa, saat tästäkin aiheesta väännettyä jotain ilkeää sanomista? Taitaa olla perusluonteesi.

Mä nyt vaan vähän ihmettelin, että ensin on kiikuttamassa roskiin vaippoja ja kun joku ehdottaa, että antaisi jollekin, joka niitä tarvitsee kuin veisi suoraan kaatopaikalle, niin ap alkaakin valittaa huonoista tuloistaan ja että jotain rahaa vaipoista pitäisikin saada (niinkuin roskis niistä jotain olisi maksanut :whistle: ). ja todellakin epäilen, että jättipakkauksen vaipoille tulisi hintaa 30 senttiä, jos kyseessä vielä pienemmän lapsen vaipat...että silleen.

Yhteistyössä