Mitä teen miehen kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Leena"

Vieras
Kertokaa mitä ihmettä tekisin kun mies sanoo ettei me enään harraste sexii kun meille kävi viimeksi vahinko ja teimme abortin koska oli huono elämän tilanne lapselle,itse olen surrut lapsen menetystä miehestä en tiedä koska hän ei puhu tapauksesta.
Mies nähtävästi pelkää että raskaudun uudestaan vaikka yritin että käyttäsimme kumia niin hän sanoo että on se nähty mitä siitä sexikstä seuraa eli ongelmia mun kanssani ja olemme harrastaneet paljon ilman ehkäsyä viime aikoina josta hän tykkää ja olen hänelle monesti sanonut että en anna enään paljaalla hänelle koska voi tulla pian lapsia.
En ymmärrä mitä hän haluaa minulta?

Hän ei anna enään seksiä ollenkaan minulle en ymmärrä mitä voisin tehdä ehdotin miehelle että jos hankin pillereitä apteekista jotka tappaa siittiöt niin hän voi paljaalla laittaa mut ei kelvannut.Hän on luonteeltaan mustis,määräilevä jääräpää.

[QUOTE="jaa";23855667]No sanoppa sille ukolles, onneksi sitä sexikstä saa naapurista ja postinjakajaltakin :D Vaihtelu virkistää, joten ei sun tarvi tehä mitään sen ukkos kans![/QUOTE]

Hahah! :D Ei mut oikeesti. Ei oo ihan terve ukko... Vaihtoon!

Yhteistyössä