Mitä teen? mies kyselee naapurin naisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
Eilen aloitti kyselemään naisen ikää, lapsia, mies ystävistä jne... sanoin, että käy sillä naisella siinä joku ukko, johon mies vastasi ettei se ukko ainakaan siinä kirjoilla ole.. (mistähän tämän tietää?)
sitten sanoin, että nitinää kuuluu välillä sängystä kun touhuavat, että joku ukko sillä ainakin on.. ja voi vi**u nyt aamulla kahvipydässä mies kysyi, kuuluiko naapurista mitään yöllä?

itkettää..
mitä tästä pitäisi ajatella?

Varmaan sanoisin, että käyppä kuule itse sen naisen juttusilla kun noin kiinnostaa. Ja pliis, kerro jo etukäteen jos alkaa panettaa niin otetaan ero niin en ole tiellä.

No kyllä mä sanoisin että siihen tiedonjanoon auttais vaan ukkos meno kyselemään itse siltä naapurin viehkeältä emännältä :D Mulla kävi itelle toisinpäin.. naapurin emäntä kävi meillä kattelemassa meitin äijää :D ja vaikka naapurin emäntä laitto viestiä mun ukon kännyyn että hän ois yksin kotona vauvan kanssa et voisko tää mun äijä tulla heille aamukaffille :D ja siitä hieman ihmetyksen vallassa laitoin sille naapurille viestii takasin et jos nyt vaan ihan ite jois ne aamukaffit ja vaikka poistais tän mun ukon numeron luuristaan niin silti mä sain haukut tältä naapurilta ja hänen mieheltään että kuinka oon niin pölö että voisin ees tollasta sanoo :D No soitin kyl tän naapurin isännälle että jos viitteis ppitää ihan ite seuraa sille emännälleen aamuisin ettei tarveis mun äijää sinne kutsuu heti kun tää äijä on toihin lähteny :D

Et jos ihan niinko tosissaan meinaat .. niin sano ukolles et menee ihan reilusti panee sitä eukkoo sinne naapuriin ja sit kun se menee niin pakkaat sen kamat ja laitat oven ulkopuolelle :) jos siis ukkos oikeesti on niin pölö et menis :)
Koska jos se on kiinnostunut jostain muusta niin ei se susta välitä .. Karua mutta totta.. Ja sillanen suhe jossa ei oo välittämistä niin ei toimi eikä se asia muutu kuin huonompaan..
Luovuta ajoissa

Siis toivottavasti tää oli provo. Ei kai kukaan nyt voi hermojaan menettää moisesta jutustelusta... Jos noin ottaa päähän miehen keskustelunavaukset, niin voi olla että kohta on syytäkin surra, väsyyhän mies kyllä tuommoiseen.

No voi hyvänen aika!! Sano sille ukolle että mene kysymään siltä naiselta jos noin kauheesti kiinnostaa. Missäs se ukko sitten viime yönä on ollut jos ei ollut kuuntelemassa naapurin sängyn nitinöitä? Tainnut olla ite natisuttamassa sitä naapurin eukon sänkyä! ;)

Yhteistyössä