N
naapurinkoira
Vieras
Asun pienen vauvani kanssa rivitalossa. Naapurissa asuu pariskunta joilla on iso koira (rodusta minulla ei ole tietoa). Naapurin koira haukkuu kaikki päivät kun omistajat ovat töissä. äänieristys täällä on huono ja koiran haukunta kuuluu selvästi meille. Vauvani on ollut todella itkuinen koko pienen ikänsä ja itse taistelen hirvittävän väsymyksen kanssa. Väsymyksestä huolimatta en saa itse koiran haukunnan vuoksi nukuttua silloin kun vauva nukkuu. Korvatulpatkaan eivät auta ja sitten pelkään etten herää vauvan itkuun.
Jos koiran omistajat ovat kotona, koira on monesti heidän pihallaan irti. Kun vauva on nukkunut vaunuissa ulkona, koira on kaatanut vaunut jo kerran ja monesti hyppii niitä vasten.
Omistajille olen sanonut asiasta useita kertoja, mutta he eivät ota kuuleviin korviinsa. Olen lopen väsynyt tilanteeseen..
Jos koiran omistajat ovat kotona, koira on monesti heidän pihallaan irti. Kun vauva on nukkunut vaunuissa ulkona, koira on kaatanut vaunut jo kerran ja monesti hyppii niitä vasten.
Omistajille olen sanonut asiasta useita kertoja, mutta he eivät ota kuuleviin korviinsa. Olen lopen väsynyt tilanteeseen..