M
Motivaatio menee kohta
Vieras
Olen vuoden verran laihduttanut ja saanutkin kiloja pois. Koko ajan olen harrastanut n. 30-45 minuutin kävelylenkkejä, rattaiden kanssa ja ilman. Ja paino on pudonnut 300-500g viikkovauhdilla.
Nyt viimeisten 4 viikon saldo on +3kg!!!!! Menkat oli välissä, muttei ne ennenkään ole nostanut kuin hetkellisesti.
Viimeiset 3 viikkoa olen käynyt reippailla sauvakävelyillä entisten kävelyiden sijaan ja viimeisen viikon olen käynyt sykemittarin kera n. 5krt tunnin lenkin, jolloin 60min lenkistä n. 40-45min on syke pysynyt 65-85% maksimisykkeestä.
Ruokailut on koko ajan ollut suurinpiirtein samaa luokkaa, ulkomuistista voin laittaa eilistä päivää:
Aamulla kahvia+Nutrilett patukka
Lounas kahvia+Nutrilett suklaapirtelö
Päivällinen n. 3dl kinkkukiusausta ja puolilautasellista tuoresalaattia ja keitettyjä parsa- ja kukkakaalia, 2 ruispalaa, ohuelti rasvaa päällä
Välipala n. 2dl keitettyjä parsa- ja kukkakaalia, banaani
Iltapala 4 ruispalaa, päällä ohuenohutta kinkkua, salaattia ja paprikaa, Nutrilett pirtelö, 2 kourallista rusinoita
N. 1½dl Cocacola Zeroa ja useampi kuppi kahvia mennyt päivän aikana.
Ja samanlaista ruokavaliota olen noudattanut lähes koko laihdutuksen ajan.
Mikä ihme voi olla, kun paino nyt vain nousee ja nousee????
Nyt viimeisten 4 viikon saldo on +3kg!!!!! Menkat oli välissä, muttei ne ennenkään ole nostanut kuin hetkellisesti.
Viimeiset 3 viikkoa olen käynyt reippailla sauvakävelyillä entisten kävelyiden sijaan ja viimeisen viikon olen käynyt sykemittarin kera n. 5krt tunnin lenkin, jolloin 60min lenkistä n. 40-45min on syke pysynyt 65-85% maksimisykkeestä.
Ruokailut on koko ajan ollut suurinpiirtein samaa luokkaa, ulkomuistista voin laittaa eilistä päivää:
Aamulla kahvia+Nutrilett patukka
Lounas kahvia+Nutrilett suklaapirtelö
Päivällinen n. 3dl kinkkukiusausta ja puolilautasellista tuoresalaattia ja keitettyjä parsa- ja kukkakaalia, 2 ruispalaa, ohuelti rasvaa päällä
Välipala n. 2dl keitettyjä parsa- ja kukkakaalia, banaani
Iltapala 4 ruispalaa, päällä ohuenohutta kinkkua, salaattia ja paprikaa, Nutrilett pirtelö, 2 kourallista rusinoita
N. 1½dl Cocacola Zeroa ja useampi kuppi kahvia mennyt päivän aikana.
Ja samanlaista ruokavaliota olen noudattanut lähes koko laihdutuksen ajan.
Mikä ihme voi olla, kun paino nyt vain nousee ja nousee????