mitä teen väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shedevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shedevil

Aktiivinen jäsen
20.09.2004
1 771
0
36
En saa tuohon profiiliin siihen kertomus paikalle linkitettyä kuvaa....
en vaikka miten päin yritän...olen siis näin tehny.
Menen kuvan siihen koodin päälle napsautan oikealla ja kopioi ja takaisin omaan profiiliin ja hiiren oikealla napsautan liitä...mitä minä teen nyt väärin...se tulee kyllä siihen,mutta se näkyy ruskeena eikä siitä näe suoraan sitä kuvaa se koodi vain tulee siihen... :o |O vittu että voi olla sitten vaikeeta tai minä olen ihan pönttö enkä vaan tajuu...jos joku viittis auttaa olisin kiitollinen ja anteeksi pitkä sepustus!! :snotty:

Mä laitan aijaalla kuvat (ks.profiili, just ton vikan lisäsin), ei tarvi kun kopioida se toisex ylin linkki (pieni kuva) ja liittää se oman kuvauksen tekstiin. Näkyy suoraan kuvana. (ymmärsköhän tosta nyt mitään)

Joo ja nyt kun laitoin ton img tohon alkuun ja loppuun niin mitään ei kuitenkaan näy... |O
siellä profiilissa kyllä näkyy se koodi,mutta kun menee katsomaan profiilia siellä ei näy mitään siinä kuvaus kohdassa...kuinka tämä voi olla näin vaikeeta....

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
En saa tuohon profiiliin siihen kertomus paikalle linkitettyä kuvaa....
en vaikka miten päin yritän...olen siis näin tehny.
Menen kuvan siihen koodin päälle napsautan oikealla ja kopioi ja takaisin omaan profiiliin ja hiiren oikealla napsautan liitä...mitä minä teen nyt väärin...se tulee kyllä siihen,mutta se näkyy ruskeena eikä siitä näe suoraan sitä kuvaa se koodi vain tulee siihen... :o |O vittu että voi olla sitten vaikeeta tai minä olen ihan pönttö enkä vaan tajuu...jos joku viittis auttaa olisin kiitollinen ja anteeksi pitkä sepustus!! :snotty:

Pyytäisit mieluummin anteeksi tuota vee sanaa, fiksua olisi ollut jättää se tekstistä pois.

Yhteistyössä