Mitä teen vanhoille käytetyille raskaustesteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsiluukku täysi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsiluukku täysi

Vieras
Siivosin tavaroita ja heittelin kamaa pois. Nyt mietin mitä tehdä käytetyille raskaustesteille joihin olen merkannut aina kyseisen lapsen nimikirjaimen. En mä raaski niitä pois heittää, ne on mulle tärkeitä muistoja! Ideaa miten ne säilöisi, nythän ne on tuolla vain irrallaan?

mitä itse olette tehneet?

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Ai niitä kusisia testejäkö? No hyyyiii saatan... .. Kaikkea ne ihmiset säilöökin.

No, Tee niistä vaikka taulu? Liimaa allekkain valkoiselle pahville, -ja kehystä teos!
Ta daa! Ja ihana muisto paaperoiden alusta on tallessa.

Ei ne mitään hyi hyi kusitikkuja ole! Ne on mulle arvokkaat muistot siitä kun sain tietää kantavani uutta elämää josta sitten syntyi ihanat lapset :) Turhaan hyihyttelette. Nehän on kuivuneet ajat sitten, eivät haise eikähän niihin ole tiputettu kuin kolme tippaa pisua sillon aikanaan enkä ole syöttämässä niitä kenellekään :D

Tuota kuvaa mä en osannut edes ajatella, mutta onhan mulla niistä kuvia jo tuoreeltaan eikä se ole sama asia :/ Mun on pakko pitää ne tikut hamaan hautaani saakka. Ehkä mun lapset haluaa ne muistoksi isona kun annan neuvolakortit ja muut niille :)

Voishan ne vaikka kääriä johonkin nättiin tai johonkin rasiaan tai jotain.

So last season säästellä niitä puikkoja. Muodin aallonharjalla ratsastavat ovat jo hyvän aikaa säilöneet sen positiivisen virtsan pieneen pulloon ja vitriiniin.

Oikeesti. Miksei tikusta voi ottaa vaan kuvaa ja sitten viskoa roskiin. Ottais vaikka selfien kusitikku suussaan ja näin on ikuinen muisto.

:D

Mä luulen, että lapsille riittää ihan vaan se kuva siitä testistä. Tosin luulen, että sulla itselläsi on testeihin huuuuuuuomattavasti lujempi tunneside, kuin mitä lapsillasi tulee koskaan olemaan. He todennäköisesti viskovat pissatikut roskiin heti, kun he ne saavat.

Ihmisillä on outo tapa säilöä kaikenmoista. Mitä luulet lasten testeille aikanaan tekevän? Laittavan kirjahyllyyn esille? Vai pitävän kaapissa, laatikkoon pakattuna seuraavat 20v?

Kerrassaan järetön idea säästää pissatikkuja. Tai, jos nyt jonkun syyn vuoksi haluaa säästää, niin korkeintaan pilailuvälineenä...saattaisi omakin ukkoni kakoa kerran, jos toisenkin, jos lykkäisin sen käteen plussatestin. Mä kun en oikein minkään logiikan mukaan voi tulla enää raskaaksi :D

miksiköhän tämä aihe herättää niin paljon vihaa jossain äideissä tällä palstalla?:D aina sama juttu, kusitikut.:D no tuskin on yhtään kusisia enää. joulumieltä palstamammat!!!! relatkaa!

No roskiin vaan, keskity nykyhetkeen. Vauvoista on kiva olla kuvia, tai jos haluaa musitella hetkeä kun sai tietää odotuksesta, niin otttais vaikka kuvat onnellisista ilmeistä tai jotain. Mut testitikku... Itse säästelin pitkään ultrakuviakin, mutta totesin että pois vaan, ei niistä saa selvää edes kunnolla ainakaan nyt vuosien jälkeen, ja kaikki sikiöt näyttää,samalta kuitenkin. Tärkeämpiä on esim päiväkirjat odotusajan tunnelmista, ja valokuvat.

Hienoa :) On meitä muitakin, hyi olkoon sentään :D

Tosta sainkin idean että vois olla jokaisella lapsella oma rasia jossa sitten olis nuo tärkeimmät muistot :)

Mulla on tarkoitus laittaa rasiaan vielä valokuvia ja lapsen ensimmäinen leikattu hiustupsu yms. :) Nää on mulle tärkeitä muistoja, ajatelkoo muut mitä tahansa...

ja Pin, oli kyllä todella ala-arvoinen kommentti... :(

Yhteistyössä