Mitä teen vanhoille käytetyille raskaustesteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsiluukku täysi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen samaa mieltä, että lapset eivät ainakaan näitä testitikkuja tule arvostamaan. Luuletko, että esim. teini-ikäiset haluavat katsella käytettyjä raskaustestejä? Tai antaisitko pois muuttavalle pojalle käytetyn raskaustestin mukaan! :D Itse olen ottanut kuvan positiivisesta raskaustestistä ja laittanut kuvan vauvakirjaan. Testi roskiin. Mutta jos ne ovat itsellesi niin tärkeitä (miksi ovat niin tärkeitä?), niin tee niistä jokin asetelma/taulu, mutta please, älä tuputa niitä lapsille. Harvoja kiinnostaa edes neuvolakortit tms., tyttöjä ehkä enemmän sitten, kun alkavat itsekin olla perheenperustamisiässä, mutta ei poikia.

Nyt täytyy kysyä aapeelta, että olisitko sinä halunnut äidiltäsi raskaustestin minkä hän on tehnyt kun alkoi odottamaan sinua? Mä en ainakaan sillä olisi mitään tehnyt, kuten en olisi tehnyt raskaustestistä otetulla kuvallakaan mitään.

Vitun tekopyhä ap. Ite teet tällasen provon (eihän nyt kukaan tällasia mieti tosissaan) ja sit ku joku vastaa niin kuin provoon niin alat moralisoimaan. Tunge se kusitikkus perseeseen ja pompi kaupungille esittelemään, sitähän sä kysyit.

Hienoa :) On meitä muitakin, hyi olkoon sentään :D

Tosta sainkin idean että vois olla jokaisella lapsella oma rasia jossa sitten olis nuo tärkeimmät muistot :)

Mä laaittelin just viimeviikolta jokaiselle lapselle muisto laatikot....siellä on mm.minigrip pussissa irronneet napatyngät....eka irronnut hammas myöskin pussiin säilöttynä....vessan kaapissa mulla on noita raskaustestejäkin tallessa ja mietin, että laitanko nekin lasten laatikoihin....esikoisen ajoilta vaan ei enää oo tallessa :(
Eikä tuossa mitään yäkkiä oo! Tärkeä muisto, ei valokuva oo ollenkaan sama asia....,mut silti nyt jo harkitsin raskaustestin poisheittämistä....(kuopuksen on jo kohta 7v!)

[QUOTE="mörkö";30526841]Olen samaa mieltä, että lapset eivät ainakaan näitä testitikkuja tule arvostamaan. Luuletko, että esim. teini-ikäiset haluavat katsella käytettyjä raskaustestejä? Tai antaisitko pois muuttavalle pojalle käytetyn raskaustestin mukaan! :D Itse olen ottanut kuvan positiivisesta raskaustestistä ja laittanut kuvan vauvakirjaan. Testi roskiin. Mutta jos ne ovat itsellesi niin tärkeitä (miksi ovat niin tärkeitä?), niin tee niistä jokin asetelma/taulu, mutta please, älä tuputa niitä lapsille. Harvoja kiinnostaa edes neuvolakortit tms., tyttöjä ehkä enemmän sitten, kun alkavat itsekin olla perheenperustamisiässä, mutta ei poikia.[/QUOTE]

Mun 15 ja 13v kyllä ihan innoissaan lueskelivat omia neuvolakorttejaan, sekä raskausajan, että lastenneuvolan :) ja esikoinen oli pahoillaan, kun ne muiden raskaustestitikut oli tallessa ja hänen ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Höpsö äiti;30527342:
Mä laaittelin just viimeviikolta jokaiselle lapselle muisto laatikot....siellä on mm.minigrip pussissa irronneet napatyngät....eka irronnut hammas myöskin pussiin säilöttynä....vessan kaapissa mulla on noita raskaustestejäkin tallessa ja mietin, että laitanko nekin lasten laatikoihin....esikoisen ajoilta vaan ei enää oo tallessa :(
Eikä tuossa mitään yäkkiä oo! Tärkeä muisto, ei valokuva oo ollenkaan sama asia....,mut silti nyt jo harkitsin raskaustestin poisheittämistä....(kuopuksen on jo kohta 7v!)

Jos ei naurattais niin kuvottais :laugh:

Roskiin vaan! Mä en todellakaan säästä mitään kusitikkuja tai kuivuneita suonenpätkiä :D

Yhteistyössä