Mitä teen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Kirjoitan tän nyt nopeasti, mut toivottavasti tästä saa nyt jotakin selkoa.
Mikä miehelle on tullut ja miten ite käyttäytyisin. Siitä on muuttunu tosi omituinen. Ensinäkin huutaa ja meuhkaa tosi pienistä asioista...esim. olin illalla juonu kaikki maidota, eikä sit ois ollu aamuks kahvimaitoo ni se huus ja haukku kaiken maailman saatanan kusipääks ym. joka oli jo tarpeetonta. Ei oikeestaan kuuntele mua ollenkaan, vaan sanoo vaan joo joo, ja sit ku yritän sille puhua et mikä sillä on ym keskustella ni se sanoo et oisin hiljaa se ny kahtoo telkkaa tai pelaa...mitä se tekee oikeestaan koko ajan.

No siinä ny suuripia, mut sit se kauheesti myös ivailee mun sanomisista ja vähättelee. Mitä voin tehä...annanko sen hetken olla rauhassa ja kahtoa mitä tapahtuu...jos välinpitämättömyys siihenkin auttas. En tiiä...tosi paha olla ku toinen ei kunnioita eikä ota tosissaan.

oon ihan väärä antaa neuvoja kun meillä kommunikaatio-ongelmia + paljon muutakin niin ite varmaan jäisin ovimatoks siinäkin hommassa. silti sanon sulle että yritä puhua sille ja jos mies ei haluu kuulla niin laita joku puhumaan sille. tsemppiä. :hug:

Huonoja kausia tulee ja menee. Paras olisi, jos toinen jaksaisi silloin, kun toinen ei jaksa ja päinvastoin.

P.S. Minullakin voisi hermo mennä, jos aamuksi ei olisi maitoa kahvin joukkoon. Tähän saakka on aina onneksi ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
oon ihan väärä antaa neuvoja kun meillä kommunikaatio-ongelmia + paljon muutakin niin ite varmaan jäisin ovimatoks siinäkin hommassa. silti sanon sulle että yritä puhua sille ja jos mies ei haluu kuulla niin laita joku puhumaan sille. tsemppiä. :hug:

Kiitos! Vaikeeta vaan alkaa ketään lattaan puhuun sen kans. Meilläkin ollu monenlaista ongelmaa jne. Tsemppiä myös sulle!

Olet kaiketi kovin nuori kun ajattelet noin mustavalkoisesti? Elämä on täynnä ylä- ja alamäkiä ja joskus puoliso voi tuntua vieraalta. Minusta kuulosti siltä, että ap:n miehen mieltää painaa jokin, josta hän ei ole vielä valmis puhumaan. Toisen haukkuminen ei kuitenkaan ole mielestäni sallittua vaikka itsestä pahalta tuntuisi. Asiat järjestyvät kuitenkin useammin kuin luulisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Dinah:
Kenkää vaan!!

D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huonoja kausia tulee ja menee. Paras olisi, jos toinen jaksaisi silloin, kun toinen ei jaksa ja päinvastoin.

P.S. Minullakin voisi hermo mennä, jos aamuksi ei olisi maitoa kahvin joukkoon. Tähän saakka on aina onneksi ollut.

Juu kyl oisin tajunnu jos ois sanonu vaik et sitä ärsyttää et olin juonu maidon tai jotain...mut siis se sätti ja haukku vaik miks ja kauan aikaa. Ja tuo nyt oli vaan esimerkki.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
No vaikka olisi masentunutkin niin ei sellaista jaksa loputtomiin kukaan katsella. Eikä tarvitsekaan jaksaa :/

ja tuollainen käytös on törkeää...

Ei tarvitsekaan. Täytyy varmaan tähän väliin laittaa, että moni ihan "ammattilainenkin" piti mua melkeinpä hulluna kun en jättänyt miestäni, mutta vaikka kummallakin oli vaikeaa, kannatti pysyä toisen tukena :heart:
Moni mies ei millään suostu menemään puhumaan ongelmista, mutta joidenkin kohdalla se ihme voi tosiaan tapahtua... Tietenkään koko loppuelämää ei kannata pilata sillä, että kestää kaiken ja toinen ei vaan suostu hoitamaan ongelmiaan. Mutta mä en itse osannut vaan luovuttaa, vaikka kaikki sitä mulle suositteli. Onneksi en luovuttanut...

Tuo maito oli vaan väline.
Keskustele suoraan ja ystävällisesti, mikä hätänä.
Älä lähde syytelemään, muttaäläota vastaankaan ihan mitä vaan ,vaan se mikäehkä saattaa olla totta, joka on mieen mielenpahoittanut ja selvitä se!

Kypsyys mitataan juuri tavassa kestää vastoinkäymisiä!
Muista, ne lähentää!

Yhteistyössä