mitä teen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijona76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

leijona76

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
41 103
3
36
Sanokaa ollaanko epäkohteliaita jos emme lähde ajamaan 250km kipeän vauvan kanssa? La olis pienimuotoiset perhejuhlat kaukana ja tää poika tietty sairaana. Ilmotin siskolle että la-aamuna katsotaan tilanne lähdetäänkö ajamaan. Kohta sisko soittaa ja alkaa vaatia että ainakin mun on pakko mennä ja epäili että tämä idea jäädä kotiin on miehen eikä minun. Pitäisi siis jättää sairaana äitiä tarvitsevaja imetyksellä oleva vauva kotiin isän kanssa(joka ei edes osaa lääkitä/menee paniikkiin heti jos lapsi kipeä kun pelkää kaikkea mahdollista) ja lähteä juhlimaan. Pumpattua en saa enkä halua vieroittaa. Tiedän etten nauttisi siellä kun kokoajan miettisin miten potilas pärjää. Eli hän lateli vaihtoehdoiksi ajaa potilaan kanssa/täytyy lähteä yksin. Sellasta matkaa en jaksa ajaa edestakasin yksin ja toisaalta en jättäs miestä ilman autoa. Kyseessä ei ole häät, ristiäiset tms. Samaan syssyyn vielä marisee ettei varmaan ikinä heillä ehditä käymään...Kyllä tarkotus on mennä kun on sopiva hetki. Juhlat ovat ravintolassa ja aivan taatusti on kivaa jos siellä yksi huutaa ja kiukuttelee kokoajan oloaan. Kuulemma kellekään muulle ei ole ongelma jos lapsi sairastuu ja aina kaikki muut pääsevät juhliin... :headwall: Että ompas nyt sitten mukavan syyllinen olo kun en tahdo lastani jättää tässä tilanteessa..../alkaa raahata mukana.

Anna siskon vaatia vaan ja sanot, että lapsi on sairas, etkä jätä, etkä myöskään ota mukaan sairaana. Sanot, että katsot mikä on vointi lauantaiaamuna (jos on huomenna se yksi terve päivä välissä) ja ilmoittelet sitten, mitä teette.

No tuossa ei ole edes mitään miettimistä. Teidän perhe jää kotiin hoitamaan lasta. piste.
Kyllä pitää olla typerä että jos johonkin juhliin vaatimalla vaatii osallistumaan. Tuskinpa sinulla olisi mitään kivaa juhlamieltä kun ajatuksissa olisi huoli lapsesta.

Mä henk.koht. en jaksaisi ajaa 250 kilsaa edes terveen lapsen kanssa, jos kyseessä ei ole suurempi juhla kuten esimerkiksi häät, ristiäiset tms.
Sanot, että lapsi on sairas ja te ette tule. Se siitä.

Ei ole epäkohteliasta! Siskosi tuossa on todella törkeä ja epäkohtelias!
Jäät kotiin vauvan kanssa ja menette käymään joskus muulloin siellä!
Itse en lähtisi kipeän vauvan kanssa reissuun, enkä jättäisi kyllä kotiinkaan miehen kanssa.. kun meillä mies vähän samanlainen kun sulla :) Ei siis varsin uskaltaisi olla kipeän lapsen kanssa keskenään kotona =)

sun siskolla ei taida olla lapsia? sano sille että katotaan sitten kun sulla on oma ja mä vaadin sulta tällästä...
jäät siis kotiin hyvällä omalla tunnolla, jo toi imetys on sellanen juttu mikä sut siihen pakottaa.

7 kk on vielä PIENI!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä henk.koht. en jaksaisi ajaa 250 kilsaa edes terveen lapsen kanssa, jos kyseessä ei ole suurempi juhla kuten esimerkiksi häät, ristiäiset tms.

juuri näin kuten Ravis sanoi B)
jos siskosi käy louskuttamaan leukojaan niin louskuttakoon ja möksäilköön. Hoida sinä lapsenne kuntoon ja ole murehtimatta, tulkoon siskosi käymään teillä kun on juhlansa juhlinut :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Kyllä tän kanssa terveenä ajaa, on helppo matkakumppani. Isä pärjäis jos tää olis terve eikä vaatisi minua niin paljon. Ja ois kyl juhlamieli aika kaukana jos lähtisin. En meinaa lähteä jos näyttää siltä, mutta kauankohan saan kuulla..... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
sun siskolla ei taida olla lapsia? sano sille että katotaan sitten kun sulla on oma ja mä vaadin sulta tällästä...
jäät siis kotiin hyvällä omalla tunnolla, jo toi imetys on sellanen juttu mikä sut siihen pakottaa.

7 kk on vielä PIENI!

Juu ei oo lapsia sillä. Tuskin se itsekään haluais kipeenä matkustaa jos ei aivan pakko ole. Oikeasti olis kiva lähteä ja harmittaa itseä jos ei päästä. Mutta minkäs mahtaa ellei.

Yhteistyössä