Mitä teen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epävarma

Vieras
Mieli tekis lähtee viihteelle,kun tuntuu,että tuun hulluks jos en pääse vähän "tuulettuu".Mies tässä askarruttaa.Se on liika mustis ja en tiä uskallanko kysyy,saanko mennä.Mielummin kysyisin,koska haluaisin,että "peli on reilu".Toisaalta tekis mieli vaan mennä kysymättä.Sit kyl varmaan huomenna sais selitellä.
Siis mies nukkuu nyt,kun on kipee.Toissa viikonloppuna kyl ite meni,kun olin nukumassa.Eli siis,uskallanko tehdä saman tempun??Onko se edes reiluu??Lapsellista kenties?

Alkuperäinen kirjoittaja Epävarma:
Mieli tekis lähtee viihteelle,kun tuntuu,että tuun hulluks jos en pääse vähän "tuulettuu".Mies tässä askarruttaa.Se on liika mustis ja en tiä uskallanko kysyy,saanko mennä.Mielummin kysyisin,koska haluaisin,että "peli on reilu".Toisaalta tekis mieli vaan mennä kysymättä.Sit kyl varmaan huomenna sais selitellä.
Siis mies nukkuu nyt,kun on kipee.Toissa viikonloppuna kyl ite meni,kun olin nukumassa.Eli siis,uskallanko tehdä saman tempun??Onko se edes reiluu??Lapsellista kenties?

Joo ei tasavertaisessa suhteessa tarvitse kysyä lupaa!!! Keskustellahan tietty kannattaa, mutta lupaa kysyy laspi kun asuu kotona...

ukkoni ruukas kun tein kahta työtä aikanaan hiipparoida ulos iltakympin jälkeen kun kaaduin kuolleena sänkyyn.. en edes herännyt kun tuli kotiin, saatikka sen lähtiessä :(

arvaa olinko pettynyt ja surkeena että toinen bailaa ties missä seurassa monta tuntia aamulla kun tajusin että mitä on tehnyt.. ja aivan päissään kuin käki. Enään ei tee moista.

Itse tein tässä toissa vuonna samat kun oli nukkumassa... ei ollu therännyt kun kotiin tulin ja sánoin nukahtaneeni sohvalle pari siiderin jälkeen kun niitä naukkailin sen vielä ollessa hereillä.. :D
ainoa mitä halusin oli tanssia jalkani puhki ja tanssinkin kaverini kanssa ja parin äijän, joista ei muuten mitään iloa irti sittemmin saanut (tai en ottanut).. en jostain syystä kehdannut sanoa hiippailleeni ulos paran nukahdettua..

Yhteistyössä